nabrU
Moderator
Podobno niedługo...
Podobno w modelach z baterią 77kWh...
Podobno z mocą 10kW...
Podobno od softu 3.5...
Podobno w modelach z baterią 77kWh...
Podobno z mocą 10kW...
Podobno od softu 3.5...
tak jak pisze @vwir dodatkowo V2G to ma byc (w zalozeniu) vehicle to grid i sluzyc do stabilizacji sieci energetycznej - na razie mocno w powijakach
Nie to samo a "całkiem inna technologia" to dwa przeciwległe bieguny. Natomiast pośrodku jest część wspólna tych technologii. Która jak najbardziej istnieje.V2L i V2G to nie to samo i tyle.
W stanach maja jednofazowe instalacje, wiec jest troche prościej, ale trudno się nie zgodzić, że zwykłe V2L byłoby znacznie przydatniejsze niż V2G w VW.To jest tylko trochę elektroniki, żeby to działało w dwie strony - nie dodatkowy inwerter, tylko zmiana kierunku pracy i może jakieś przekaźniki. Rozwiązanie VAG jest w porównaniu kompletnie bez sensu.
no jednak nieMasło maślane: chyba mylisz V2H z V2G...