mecekbomba

Fachowiec
Szanowni forumowicze!

Rozważam zakup (czy też raczej leasing) id.7. Prośba o wskazanie wad pojazdu z Waszego punktu widzenia bowiem po oględzinach w salonie ja wad nie dostrzegam. Stylistyka rzecz gustu więc o to nie pytam.
Plusy:
1. wyposażenie (ogrzewana przednia szyba, matrixy, elektryczne fotele z masażem i wentylacją, ogrzewana przednia szyba, wyświetlacz kierowcy + HUD),
2. 6,5 s. do setki, napęd na tył. Mogłoby być lepiej ale nie jest źle,
3. 600 km WLTP.

Minusy:
1. skromny ekran kierowcy,
2. minimalistyczne wnętrze,
3. dotykowe przyciski na kierownicy,
4. brak bagażnika z przodu (dla mnie zupełnie nieistotne),
5. cena ale leasing VW wychodzi dobrze.

Jedyna alternatywa jaką widzę to Scenic ale suvów/crossoverów nie znoszę a i osiągi znacząco słabsze. ioniq6 też sporo kosztuje a wyposażenie i zasięg ma skromniejsze. Inna alternatywa to plugin. Passat plugin ma ponad 100 km zasięgu a rata wyniesie 2539 zł brutto (id.7. 3372 zł brutto). Obiektywnie paliwa za 800 zł miesięcznie na trasach nie przepalę.

Jakie są wady id.7. według Was? czy jest coś lepszego?
 

nabrU

Moderator
Stockowe ID.7 w kombiaku do wynajmu u nas za ok. 2000zł bez wpłaty własnej:

1724102316179.png
 

SokolEV

Posiadacz elektryka
Okazuje się, że te obniżone ceny dotyczą tylko i wyłącznie aut stockowych z roku produkcji 2024 i odebranych do końca br.
Pytałem dzisiaj i handlowiec twierdził w salonie, że nie dotyczy tylko stockowych, a na produkcję jest do końca roku niby (nie wiadomo, czy będzie przedłużane), ale jest gwarancja ceny, więc zamówienie w tym roku powinno wystarczyć. Może być wyprodukowany w przyszłym. Póki co taka gadka, na piśmie nie mam tego ale jakbym się miał decydować, to na pewno się upewnię i dam znać.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
W końcu normalne elektryczne kombi. Oglądałem, czytałem i wydaje się że ID7 tourer ma wszystko co powinno mieć takie auto.

Zobaczymy jak z zasięgiem i użytkowaniem. Liczę że będę mógł go przetestować w najbliższym czasie.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
ID.7 tourer zamówiony, w styczniu produkcja a w lutym odbiór.
To po Tesli Y będzie drugi EV w firmie. Będziemy porównywać 😃
 

ArturEV

Zadomawiam się
Szanowni forumowicze!

Rozważam zakup (czy też raczej leasing) id.7. Prośba o wskazanie wad pojazdu z Waszego punktu widzenia bowiem po oględzinach w salonie ja wad nie dostrzegam. Stylistyka rzecz gustu więc o to nie pytam.
Plusy:
1. wyposażenie (ogrzewana przednia szyba, matrixy, elektryczne fotele z masażem i wentylacją, ogrzewana przednia szyba, wyświetlacz kierowcy + HUD),
2. 6,5 s. do setki, napęd na tył. Mogłoby być lepiej ale nie jest źle,
3. 600 km WLTP.

Minusy:
1. skromny ekran kierowcy,
2. minimalistyczne wnętrze,
3. dotykowe przyciski na kierownicy,
4. brak bagażnika z przodu (dla mnie zupełnie nieistotne),
5. cena ale leasing VW wychodzi dobrze.

Jedyna alternatywa jaką widzę to Scenic ale suvów/crossoverów nie znoszę a i osiągi znacząco słabsze. ioniq6 też sporo kosztuje a wyposażenie i zasięg ma skromniejsze. Inna alternatywa to plugin. Passat plugin ma ponad 100 km zasięgu a rata wyniesie 2539 zł brutto (id.7. 3372 zł brutto). Obiektywnie paliwa za 800 zł miesięcznie na trasach nie przepalę.

Jakie są wady id.7. według Was? czy jest coś lepszego?
widziałem wczoraj na żywo
prezentuje się świetnie na ulicy
jak masz uprzedzenia do tesli to kupuj ID7
 
Top