Jestem po weekendowej jeździe testowej i w depresji bo auto już oddałem.
Od czwartku do niedzieli zrobiłem jakieś 350 km w jeździe mieszanej (jakieś 70 z tego autostradą 120+ z wyjątkiem odcinkowego pomiaru prędkości na A4 (110)). Wałbrzych - Wrocław - Jelenia Góra (Zamek Chojnik - polecam). Teren górzysty - sam mieszkam na 503 m npm więc na koniec zawsze trzeba się wdrapać do garażu.
Wg. pokładowego komputera spalanie zamknęło się w okolicach 16,5 kW/100km Ładowałem tylko w domu. Od 37 - 80% 3,5h.
Są rzeczy fajne i jest ich większość, ale jest też parę mankamentów. Moje wrażenia pewnie też nie są miarodajne bo nie mam porównania z innymi elektrykami (jazdy testowe w salonach to za mało). Znam tylko Konę EV z 2024.
Jak już wyjdę z depresji (i znajdę chwilę bo w robocie zajazd) to trochę opisze wrażenia i różnice. Postaram się odpowiedzieć, w miarę wiedzy i możliwości, na pytania.
Edit: W sumie nie wiem jaka to wersja. Prawdopodobnie była to wersja Techniq, bez żadnych dodatkowych pakietów. A na pewno RWD.
Od czwartku do niedzieli zrobiłem jakieś 350 km w jeździe mieszanej (jakieś 70 z tego autostradą 120+ z wyjątkiem odcinkowego pomiaru prędkości na A4 (110)). Wałbrzych - Wrocław - Jelenia Góra (Zamek Chojnik - polecam). Teren górzysty - sam mieszkam na 503 m npm więc na koniec zawsze trzeba się wdrapać do garażu.
Wg. pokładowego komputera spalanie zamknęło się w okolicach 16,5 kW/100km Ładowałem tylko w domu. Od 37 - 80% 3,5h.
Są rzeczy fajne i jest ich większość, ale jest też parę mankamentów. Moje wrażenia pewnie też nie są miarodajne bo nie mam porównania z innymi elektrykami (jazdy testowe w salonach to za mało). Znam tylko Konę EV z 2024.
Jak już wyjdę z depresji (i znajdę chwilę bo w robocie zajazd) to trochę opisze wrażenia i różnice. Postaram się odpowiedzieć, w miarę wiedzy i możliwości, na pytania.
Edit: W sumie nie wiem jaka to wersja. Prawdopodobnie była to wersja Techniq, bez żadnych dodatkowych pakietów. A na pewno RWD.
Last edited: