Wpis przebiegu do CEPiK

consigliero

Posiadacz elektryka
Pan ze stacji powiedział że nie ma podstaw, mógłbym zrobić przegląd i wtedy zapis by się pojawił, ale szkoda robić przegląd rok wcześniej. Podjechałem na posterunek, ci wezwali radiowóz, który zrobił kontrolę drogową. Dzisiaj dostałem w ramach wspomnień kolejną pocztówkę z wycieczki śladami Jamesa Bonda, to już trzecia a druga z tej okolicy gdy kierowaliśmy się już w Alpy
 

Attachments

  • 74A7D97F-DAF6-4710-B929-2AA2881399C2.png
    74A7D97F-DAF6-4710-B929-2AA2881399C2.png
    638,8 KB · Liczba wyświetleń: 82
  • 8DB41D0C-CE0E-478B-BE93-30BB370F14C8.jpeg
    8DB41D0C-CE0E-478B-BE93-30BB370F14C8.jpeg
    1,3 MB · Liczba wyświetleń: 81
  • EBC2E3BC-1FFE-4632-92A4-D8251350DBD5.jpeg
    EBC2E3BC-1FFE-4632-92A4-D8251350DBD5.jpeg
    468,9 KB · Liczba wyświetleń: 81

krzyss

Pionier e-mobilności
Pan ze stacji powiedział że nie ma podstaw, mógłbym zrobić przegląd i wtedy zapis by się pojawił, ale szkoda robić przegląd rok wcześniej. Podjechałem na posterunek, ci wezwali radiowóz, który zrobił kontrolę drogową. Dzisiaj dostałem w ramach wspomnień kolejną pocztówkę z wycieczki śladami Jamesa Bonda, to już trzecia a druga z tej okolicy gdy kierowaliśmy się już w Alpy
Trzeba miec znajomych Policjantów żeby takie coś zrobili chyba... musze popytac jak beda gdzies stali.
Ale z tym mandatem to jakas kpina, o 2km/h ???
 

Bronek

Pionier e-mobilności
U nas wiemy że niby wolno o 10+ bo tak mają ustawioną tolerancję.
To mam w Tesli ustawione +8 na wszelki wypadek.
Ale jak wyjadę do cywilizacji to to "na wszelki wypadek" ustawiam w głowie i na tempomatach na MINUS 5 km/h niż wolno
KWESTIA nawyku.
Czy kpina? Raczej nie robienia sobie jaj z prawa.
Pewnie kwestia przyzwyczajenia a dla nas pułapka. Mnie zdziwiło np 7 km więcej gdy mnie złapali na trasie do Gda;ska kamperem. Drugi raz już jechałem jak aniołek, mniej niż na znaku.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
U nas wiemy że niby wolno o 10+ bo tak mają ustawioną tolerancję.
To mam w Tesli ustawione +8 na wszelki wypadek.
Ale jak wyjadę do cywilizacji to to "na wszelki wypadek" ustawiam w głowie i na tempomatach na MINUS 5 km/h niż wolno
KWESTIA nawyku.
Czy kpina? Raczej nie robienia sobie jaj z prawa.
Pewnie kwestia przyzwyczajenia a dla nas pułapka. Mnie zdziwiło np 7 km więcej gdy mnie złapali na trasie do Gda;ska kamperem. Drugi raz już jechałem jak aniołek, mniej niż na znaku.
Ile mandatu u nas jest za +7km/h?

Pare lat temu w CH wiedzialem o takim malym mandacie, ale Wlosi ?
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Znajomych nie miałem, tak po prostu wyłuszczyłem problem. Co do jazdy to pewnie efekt jazdy z plus 10, przekroczenie jest pomniejszone o 5 kilometrów. Jak jest plus 10 to według gps jest 77 co by się zgadzało. Niestety z tego rejonu mam jeszcze jeden taki. Wychodzi na to że taniej będzie jechać autostradą, tym bardziej że na tym odcinku nic ciekawego nie było.
 

Attachments

  • 605E3A39-8007-4E75-BCBA-B793C39B6FC2.jpeg
    605E3A39-8007-4E75-BCBA-B793C39B6FC2.jpeg
    174,6 KB · Liczba wyświetleń: 7

Michal

Moderator
Dobra, przeglądam swoją umowę (dostałem podpisaną od BOŚ yeeey - jeszcze tylko przelew i będzie po sprawie) i widzę tam dwa dokumenty / załączniki:
  1. Załącznik nr 3 do Umowy Dotacji, zawierający:
    I. Oświadczenie o Trwałości Przedsięwzięcia
    II. Oświadczenie potwierdzające przebieg w cały okresie trwałości...
    III. Informacja o stanie drogomierza na koniec okresu Trwałości Przedsięwzięcia.
  2. Załącznik nr 5 do Umowy Dotacji, zawierający:
    Upoważnienie do złożenia wniosku o udostępnienie danych CEPiK
Ja to odczytuje tak - na koniec "przedsięwzięcia" składamy takie dwa papiery do nie wiem kogo - BOŚ albo PKO Leasing albo NFOŚiGW (nie chce mi się teraz sprawdzać, a oni sami robią za nas wpis do CEPiK.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Dobra, przeglądam swoją umowę (dostałem podpisaną od BOŚ yeeey - jeszcze tylko przelew i będzie po sprawie) i widzę tam dwa dokumenty / załączniki:
  1. Załącznik nr 3 do Umowy Dotacji, zawierający:
    I. Oświadczenie o Trwałości Przedsięwzięcia
    II. Oświadczenie potwierdzające przebieg w cały okresie trwałości...
    III. Informacja o stanie drogomierza na koniec okresu Trwałości Przedsięwzięcia.
  2. Załącznik nr 5 do Umowy Dotacji, zawierający:
    Upoważnienie do złożenia wniosku o udostępnienie danych CEPiK
Ja to odczytuje tak - na koniec "przedsięwzięcia" składamy takie dwa papiery do nie wiem kogo - BOŚ albo PKO Leasing albo NFOŚiGW (nie chce mi się teraz sprawdzać, a oni sami robią za nas wpis do CEPiK.
To nie jest wpic do cepik tylko odczyt z cepik… tak to widze…
 

Michal

Moderator
Przecież do pobrania danych z CEPiK nie trzeba żadnego upoważnienia - to jest publiczna baza danych, tym bardziej jeśli właścicielem auta jest przedsiębiorca.
Z resztą, niech się przyszły Michał nad tym zastanawia - mam jeszcze miesiąc do końca mojego przedsiemwziencia ;)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Przecież do pobrania danych z CEPiK nie trzeba żadnego upoważnienia - to jest publiczna baza danych, tym bardziej jeśli właścicielem auta jest przedsiębiorca.
Z resztą, niech się przyszły Michał nad tym zastanawia - mam jeszcze miesiąc do końca mojego przedsiemwziencia ;)
Do pobrania danych potrzebujesz numeru rejestracyjnego, vinu, oraz daty pierwszej rejestracji,
Albo upowaznienia od wlasciciela. Tak to widze.
 
Top