Na SuC dojeżdzałem różnie raz na 15% raz na 20%, ładowanie do 85%, chyba na ostatnim do 70% Tesla podała, że starczy (Otoćac->Split 260km).
100km/h jechałem tam gdzie było ograniczenie w Austrii, CZ. Spalinówy też tak jechały. Na pozostałej trasie autostrad 120.
Z Wrocławia do Ołomuńca przez Kłodzko jazda drogami 90 km/h + teren zabudowany.
Trasę mam Rawicz-->Split 1260km. Google maps podaje 13h, ja to przejehałem w 15h. czyli 2h dłużej. Prócz 3 postojów na Suc był jakieś 30 min zatwardzenie na granicy SLO/HR i jeden nieplanowany szybki postój na sikanie.
Zauważyłem że Tesla planuje ładowarki na taką trasę z prędkościami max. dopuszczonymi. czyli 130 km/h, ja jechałem 120km/h i dzięki temu jeden SuC wyleciał z trasy.
Jadąc trochę wolniej naprawdę sporo można oszczędzić czasu elektrykiem i jazda mniej stresująca.
Dzięki AP pierwszy raz w drodze do Chorwacji mogłem podziwiać widoki za oknem
Dodam więcej. Na wielkanoc robiłem trasę do Włoch, okolice Wenecji -> Bassano del Grappa. (1150km)
Też by wystarczyły 3 ładowania, ale mieliśmy ochotę na włoską kawę z rana, więc wizyta na SuC w Trydencie (Triest) była tylko formalnością