Pewnie deklaracja VAT 26. Wątek już był poruszany w tym forum.A można się dowiedzieć na jakiej zasadzie od pierwszej wpłaty VAT 100%, a dopiero potem 50% od rat?
Dokładnie tak.Pewnie deklaracja VAT 26. Wątek już był poruszany w tym forum.
Moje RWD w trybie chill jest wolniejsze na starcie od 150-cio konnej spalinówki, za to jedzie nieskazitelnie płynnie i nadrabia prędkość po 3-5 sekundach. To bardzo dobry tryb jazdy dla pasażerów, bo eliminuje szarpanie. W trybie standard wchodzę w zakręty na mokrym bez żadnego poślizgu, choć stylu rajdowego nie próbowałem. Wyjazd z mokrego ronda na pełnym gazie bez żadnych przygód z trakcją. Co do wersji LR: byłem jedynie pasażerem, przyspiesza zdecydowanie mocniej, za mocno jak dla takiego tatusia z trójka dzieci jak ja!Dokładnie tak.
Btw masz w stopce Y RWD, jak się spisuje? jeździłeś może Y LR? Jesteś w stanie porównać odczucia?
Pkt 5A można się dowiedzieć na jakiej zasadzie od pierwszej wpłaty VAT 100%, a dopiero potem 50% od rat?
A w trybie standard? jak z wyprzedzaniem na trasie?Moje RWD w trybie chill jest wolniejsze na starcie od 150-cio konnej spalinówki, za to jedzie nieskazitelnie płynnie i nadrabia prędkość po 3-5 sekundach.
Wyprzedzanie komfortowe! Decyzja, migacz i po sprawie! Tutaj spalinowiec nie ma podejścia, różnica diametralna!A w trybie standard? jak z wyprzedzaniem na trasie?
jasne, liczyłem dla pierwszej lepszej oferty którą dostałem, ale jeszcze nie szedłem do wszystkich banków z zapytaniem bo nie zdecydowałem czy LR czy RWDCałkowity koszt dla rwd wychodzi 260k, ale jak zrobisz odliczenia, weźmiesz dofinansowanie to można się z mieścić w 212k, co już jest dość atrakcyjną kwotą, biorąc pod uwagę obecne czasy.
Oferta z PKO leasing. Wartość auta trochę większa 239990 zł (felgi 20) i dłuższy okres leasingu - 5lat