Z czego sie przesiadacie do swoich TM3?

JareG

Pionier e-mobilności
Nie. Użytkowanie bywa różne. Spotkane niedawno na SuC - Transport Medyczny (pozdrawiam kierowcę).
Tesla Model S. 300km dziennie. Pomysł wykorzystania wprost genialny.
Kurde, takie coś by mnie urządzało. Bo siedzę sobie w domu, nic już nie muszę.. a moja lepsza połowa ciągle mi gdacze, że leżę i nic nie robię. Przydałaby mi się taka fucha, jak ta wyżej żeby się babsko zamknęło.. i nawet nie chodzi o kasiorę :D

Pozdrawiam
 

nyknow

Fachowiec
Hej, nie ma jeszcze takiego watku - ciekawi mnie z jakich aut przesiadaja sie uzytkownicy forum do TM3?
I jakie auta braliscie jeszcze realnie pod uwage jako konkurencje do TM3?

Zaczne od siebie - do TM3P przesiadlem sie z BMW F30 330e (PHEV).
Za 2-3 tygodnie przyplynie z Chin TM3 SR+ i zastapi wysluzone BMW F10 530d.

Przed zakupem TM3 testowalem i3, e-trona, Leafa, BMW G20.
Po 5 min jazdy testowej TM3 nie mialem juz watpliwosci czego chce :)
Ja teraz jeżdżę głownie Audi S7 4.0 V8
 

MarcinW

Zadomawiam się
Przesiadłem się na Teslę Model 3LR 2021 z Hyundai Kona 1.6T 4x4 DCT 2008 rok, ale zostawiłem sobie to auto jako benzynowy backup w razie czego :)
 

cooler

Pionier e-mobilności
Kurde, takie coś by mnie urządzało. Bo siedzę sobie w domu, nic już nie muszę.. a moja lepsza połowa ciągle mi gdacze, że leżę i nic nie robię. Przydałaby mi się taka fucha, jak ta wyżej żeby się babsko zamknęło.. i nawet nie chodzi o kasiorę :D

Pozdrawiam
Moje niespełnione marzenie to kierowca karetki, jak już dzieci wygonię z domu (a najmłodsze ma 5lat) to pewnie będę ochotniczo jeździł karetką lub latał gdzieś w Australii za darmo samolotem transportował lekarza do bushu :)
 

newbe

Posiadacz elektryka
Co jak co ale podstawowy autopilot w TM3 nie odbiega niczym od ACC czyli aktywnego tempomatu w grupie VAGa, co wiecej ACC nie wylacza utrzymania na pasie ruchu jesli zmienimy pas a Tesla wylacza i trzeba go wlaczyc na nowo

Tesla lepiej pokonuje ostre zakrety ale nic wiecej w standardzie
Porównałem z Id.3 z Travel Assist przed kupnem Tesli i nie zgadzam się. Asystent VAGa potrzebuje pasów, a Tesla radzi bez. Bo wie gdzie jezdnia, gdzie pobocze, szacuje szerokość pasów. VAG tylko po nakreślonym jedzie.
Dla mnie to jak niebo a ziemia.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Nie. Użytkowanie bywa różne. Spotkane niedawno na SuC - Transport Medyczny (pozdrawiam kierowcę).
Tesla Model S. 300km dziennie. Pomysł wykorzystania wprost genialny.
Ale 300km dziennie to mozna zrobic bez ladowania prawie, moj kuzyn robi 80k rocznie, jak chcesz go przekonac albo jego szefa zeby pracowal polowe a druga polowe szukal ladowarek i marnowal czas ?
Sorry nie zawsze sie da EV pracowac.
A jesli sie da to czemu mobilny tesli jezdzi dieslem 😜
 
Last edited:
Top