Ale SuC-e oferujące 250 kW dają 625 amper - standard CCS2 to 500 A.
Standard przewiduje maksymalny prąd 500A ale najnowsze wtyczki i kable (zgodne ze standardem) osbługują do 1000A
Auta innych marek raczej nie skorzystają z tego udogodnienia.
To jest normalne w świecie EV że na pewnych ładowarkach auto ładuje się wolniej niż maksymalna moc którą może zaoferować ładowarka i wolniej niż samo auto jest w stanie się ładować z powodu niezgodności parametrów prądu i napięcia. Albo wcale się nie naładuje jak CLA.
A bardzo nieliczne ładowarki innych producentów dają ponad 500 A. (Jeżeli wogóle - ja jeszcze takiej nie spotkałem)
Są ładowarki które mają tryb boost i potrafią przez jakiś czas dac ~600A np Tesla potrafi na nich wziąć te dodatkowe ampery. Zazwyczaj są to ładowarki zaliczane do HPC w których Ipeak >=500A
Ja nie zamierzam w tym wątku przekonywać że 800V jest niepotrzbne. Tylko staram się wyjaśnić że nie jest jeszcze bardzo potrzebne w Tesli. W takim 3/Y 800V nic by nie zmieniło na SuC, a na innych ładowarkach 1000V przyspieszyłoby trochę ładowanie w zakresie 6-20%, bo chyba limit 500A powoduje obcięcie do ok 175kW, na ładowaniu do 60% tracimy z 2 minuty.
U innych producentów 800V dziś jest konieczne aby mogły ładować się z mocami ponad 170-200kW, ale tez zabawne jest np tworzenie pakietu z nominalnym napięciem 550V i nazywanie tego architekurą 800V co powoduje że mamy maks 190-210kW.