p0li
Pionier e-mobilności
no to go zrob na pradGdyby był na prąd to bym w życiu nie wrócił do czepki,
sa firmy ktore takie przerobki robia
no to go zrob na pradGdyby był na prąd to bym w życiu nie wrócił do czepki,
300km? wszystko kwestia kasy (wieksza bateria) - a dmc dla elektrykow jest zwiekszone do 4250kg (alb ma byc wkrotce)Nie znam takich... To raz, a dwa to kwestia zasięgu _ musi być ok 300km i DMC.
To nie blaszak a styropianowa buda z zbiornikami pod podwoziem. Czarno to widzę
5L ON / 100 km ~ 50 kWh / 100 kmPozwólmy jeździć czołgom zużywającym w trasie po 40kwh/100km. A zabrońmy dieslom które palą 5l/100
Przelewanie z wiadra do wiadra jak wiadomo przynosi korzyści, strat nie ma 😆 perpetuum mobile na tych zyskach!5L ON / 100 km ~ 50 kWh / 100 km
Ps. Bardziej opłaca się spalić te 5 litrów dizla w generatorze i wyprodukowaną energią zasilić auto elektryczne podobnej wielkości niż spalić w silniku.
Generator może osiągnąć 50% sprawności, a silnik tylko 30% max.
5L ON da wtedy 25 kWh energii, a to spokojnie wystarczy do przejechania więcej niż 100 km porównywalnym autem.
Ja tylko pokazuje bezsens marnotrawstwa ICE.Przelewanie z wiadra do wiadra jak wiadomo przynosi korzyści, strat nie ma 😆 perpetuum mobile na tych zyskach!
Są, ogromne.Przelewanie z wiadra do wiadra jak wiadomo przynosi korzyści, strat nie ma 😆