Wybacz ad hominem, ale przestań być aż tak sceptyczny

Z Kielc do Radomia to jest nawet 1h jazdy, a nie wszyscy jeżdżą tylko na trasach "Berlin-Default City" czy "Stolyca-Zakopane". Plus gorsza pogoda, ciągnięcie przyczepy, pośpiech, w każdej z tych sytuacji lepiej mieć gęściej nawet jak się jedzie tak jak mówisz.
Na pewno na odcinku Piotrków-Sulejów są duże potoki ruchu, co prawda część potem się rozjeżdża na Radom, ale takie skrzyżowanie S7 i przyszłej S74 nikomu na złe nie powinno wyjść. Chyba nawet dzisiaj widziałem na FB jak ktoś się dziwi że w Ostrowcu nie ma żadnej ładowarki. A Kielce nie są dużo lepsze, chyba Orlen 50kW, GW 40kW (zaczęli przebudowę, ale oczywiście zamiast dołożyć to zdemontowali starą i teraz nie ma nic dostępne - pewnie będzie jeszcze bez AC…).
Więcej SuC blisko siebie to też dobra opcja, zakładam że wbrew pozorom może być taniej postawić 5 SuC po 1MW mocy przyłącza niż 2 po 2.5MW. Zwiększa się też odporność na awarie i możliwość przekierowania samochodów na mniej zajęte Superchargery (nawigacja od paru miesięcy potrafi namawiać żeby rozważyć "less busy" SuC tylko że w PL w promieniu 150km zwykle nie ma innego

).
Aczkolwiek zgadzam się z brakami na północy i sam głosowałem na Ostródę z taką motywacją, ale działajmy po kolei, czyli Tesla niech walczy z dostawcami energii i UDT, a my róbmy swoje w głosowaniach.