Głosowanie na lokalizację SuC

piotrazz

Posiadacz elektryka
Głosowanie chyba powinno się zamknąć w tym tygodniu i wystartować kolejną edycję.

Wychodzi na to że mamy trzy miejscówki (Radomsko, Nowy Targ i Zielona Góra), a w przyszłym sezonie możemy liczyć na Ostrów, Kielce i Legnicę, chyba że się pojawi więcej kandydatur które rozdrobnią liczbę naszych głosów.
Niezła mobilizacja :)
 
Nadal nie rozumiem taktyki dobierania niektórych lokalizacji. Zwłaszcza patrząc na to co mamy i co już jest planowane do otwarcia. Była teraz Zielona Góra, powinien być Świebodzin, znacznie bliżej A2. Dokładanie do tego Legnicy, gdzie pod Wrocławiem będą 2 lokalizacje SC to już kompletny bezsens. Zamiast Kielc z kolei, gdzie mamy już Kraków, Radom, potem będą Ząbki, bardziej potrzebna jest lokalizacja na północy S7, Nidzica np.
Wybacz ad hominem, ale przestań być aż tak sceptyczny ;) Z Kielc do Radomia to jest nawet 1h jazdy, a nie wszyscy jeżdżą tylko na trasach "Berlin-Default City" czy "Stolyca-Zakopane". Plus gorsza pogoda, ciągnięcie przyczepy, pośpiech, w każdej z tych sytuacji lepiej mieć gęściej nawet jak się jedzie tak jak mówisz.
Na pewno na odcinku Piotrków-Sulejów są duże potoki ruchu, co prawda część potem się rozjeżdża na Radom, ale takie skrzyżowanie S7 i przyszłej S74 nikomu na złe nie powinno wyjść. Chyba nawet dzisiaj widziałem na FB jak ktoś się dziwi że w Ostrowcu nie ma żadnej ładowarki. A Kielce nie są dużo lepsze, chyba Orlen 50kW, GW 40kW (zaczęli przebudowę, ale oczywiście zamiast dołożyć to zdemontowali starą i teraz nie ma nic dostępne - pewnie będzie jeszcze bez AC…).

Więcej SuC blisko siebie to też dobra opcja, zakładam że wbrew pozorom może być taniej postawić 5 SuC po 1MW mocy przyłącza niż 2 po 2.5MW. Zwiększa się też odporność na awarie i możliwość przekierowania samochodów na mniej zajęte Superchargery (nawigacja od paru miesięcy potrafi namawiać żeby rozważyć "less busy" SuC tylko że w PL w promieniu 150km zwykle nie ma innego ;)).
Aczkolwiek zgadzam się z brakami na północy i sam głosowałem na Ostródę z taką motywacją, ale działajmy po kolei, czyli Tesla niech walczy z dostawcami energii i UDT, a my róbmy swoje w głosowaniach.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Wybacz ad hominem, ale przestań być aż tak sceptyczny ;) Z Kielc do Radomia to jest nawet 1h jazdy, a nie wszyscy jeżdżą tylko na trasach "Berlin-Default City" czy "Stolyca-Zakopane". Plus gorsza pogoda, ciągnięcie przyczepy, pośpiech, w każdej z tych sytuacji lepiej mieć gęściej nawet jak się jedzie tak jak mówisz.
Na pewno na odcinku Piotrków-Sulejów są duże potoki ruchu, co prawda część potem się rozjeżdża na Radom, ale takie skrzyżowanie S7 i przyszłej S74 nikomu na złe nie powinno wyjść. Chyba nawet dzisiaj widziałem na FB jak ktoś się dziwi że w Ostrowcu nie ma żadnej ładowarki. A Kielce nie są dużo lepsze, chyba Orlen 50kW, GW 40kW (zaczęli przebudowę, ale oczywiście zamiast dołożyć to zdemontowali starą i teraz nie ma nic dostępne - pewnie będzie jeszcze bez AC…).

Więcej SuC blisko siebie to też dobra opcja, zakładam że wbrew pozorom może być taniej postawić 5 SuC po 1MW mocy przyłącza niż 2 po 2.5MW. Zwiększa się też odporność na awarie i możliwość przekierowania samochodów na mniej zajęte Superchargery (nawigacja od paru miesięcy potrafi namawiać żeby rozważyć "less busy" SuC tylko że w PL w promieniu 150km zwykle nie ma innego ;)).
Aczkolwiek zgadzam się z brakami na północy i sam głosowałem na Ostródę z taką motywacją, ale działajmy po kolei, czyli Tesla niech walczy z dostawcami energii i UDT, a my róbmy swoje w głosowaniach.
Nie mówię, że gęsto jest źle, ale w pierwszej kolejności chyba lepiej stawiać tam, gdzie jest pustynia, a zagęszczać potem. A tak np. mielibyśmy Wrocław, Kostomłoty, Legnicę i kawałek dalej Zieloną Górę, potem dopiero Szczecin. Na S7 Nowy Targ, Kraków, Kielce, Radom, Warszawa i potem dopiero Gdańsk. Chyba jednak nie najlepsze rozmieszczenie, nie sądzisz?
 

danielm

Pionier e-mobilności
W Krakowie dwa z czterech SuCów nie działa. Macie jakieś informacje o statusie naprawy, lub jak dodatkowo to zgłosić (z automatu się zgłasza). A może wiecie co się stało że dwie ładowary nie działają?
jeśli w systemie auta jest napisane że dwa stanowiska są niedostępne a z tego co widzę jest napisane to oznacza że o tym wiedzą. przyjedzie technik i naprawi
 

inter

Pionier e-mobilności
jakiś rok temu umożliwiono w usa używanie świateł matrycowych
Zgadza się, ale producent musi od nowa homologować samochód, pewnie zrobi to przy liftingu samochodów.
 

cosmati

Zadomawiam się
Nie mówię, że gęsto jest źle, ale w pierwszej kolejności chyba lepiej stawiać tam, gdzie jest pustynia, a zagęszczać potem. A tak np. mielibyśmy Wrocław, Kostomłoty, Legnicę i kawałek dalej Zieloną Górę, potem dopiero Szczecin. Na S7 Nowy Targ, Kraków, Kielce, Radom, Warszawa i potem dopiero Gdańsk. Chyba jednak nie najlepsze rozmieszczenie, nie sądzisz?
jeśli w systemie auta jest napisane że dwa stanowiska są niedostępne a z tego co widzę jest napisane to oznacza że o tym wiedzą. przyjedzie technik i naprawi
Dzisiaj w Krakowie ekipa serwisowa uruchamiała 2 do tej pory wyłączone SuC. Problemy są z 2A i 2B bo się grzeją kable i muszą zamontować chłodzenie, co chyba właśnie robili. Ale podejrzewają że to przez to że za cieńkie kable zainstalowali. Chargery 1A i 1B tego problemu nie mają.
Panowie wspominali że te chargery w Krakowie mają jeden z wyższych statystyk czekania na zwolnienie staowiska w Europie. Może to być zwiazane z sporadycznym wyłączaniem 2A i 2B.

Dowiedziałem się również że w Bonarce w Krakowie, rozpocznie się instalacja: 16x SuC V3 w Lipcu i ma się skończyć we Wrześniu. Będą się znajdować w tym samym miejscu. Moc 250kw. Obecne 4 chargery są 'tymczasowe' i zostaną zastępione przez dodatkowe które będą montować przy 2024. roku. Docelowo ma być 24 SuC w Bonarce. :)
Podobno kolejną lokalizacją gdzie się mają pojawić to Gliwice przy A4 i Poznań. Wszystkie lokalizacje są powiązane z obecnością supermarketów Auchan...
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Wybacz ad hominem, ale przestań być aż tak sceptyczny ;) Z Kielc do Radomia to jest nawet 1h jazdy, a nie wszyscy jeżdżą tylko na trasach "Berlin-Default City" czy "Stolyca-Zakopane". Plus gorsza pogoda, ciągnięcie przyczepy, pośpiech, w każdej z tych sytuacji lepiej mieć gęściej nawet jak się jedzie tak jak mówisz.
Na pewno na odcinku Piotrków-Sulejów są duże potoki ruchu, co prawda część potem się rozjeżdża na Radom, ale takie skrzyżowanie S7 i przyszłej S74 nikomu na złe nie powinno wyjść. Chyba nawet dzisiaj widziałem na FB jak ktoś się dziwi że w Ostrowcu nie ma żadnej ładowarki. A Kielce nie są dużo lepsze, chyba Orlen 50kW, GW 40kW (zaczęli przebudowę, ale oczywiście zamiast dołożyć to zdemontowali starą i teraz nie ma nic dostępne - pewnie będzie jeszcze bez AC…).

Więcej SuC blisko siebie to też dobra opcja, zakładam że wbrew pozorom może być taniej postawić 5 SuC po 1MW mocy przyłącza niż 2 po 2.5MW. Zwiększa się też odporność na awarie i możliwość przekierowania samochodów na mniej zajęte Superchargery (nawigacja od paru miesięcy potrafi namawiać żeby rozważyć "less busy" SuC tylko że w PL w promieniu 150km zwykle nie ma innego ;)).
Aczkolwiek zgadzam się z brakami na północy i sam głosowałem na Ostródę z taką motywacją, ale działajmy po kolei, czyli Tesla niech walczy z dostawcami energii i UDT, a my róbmy swoje w głosowaniach.
Jeszcze lepszą lokalizacją byłby Opatów i skrzyżowanie 74 z 9. Niestety Ostrowiec i okolice to pustynia, jedyne ładowarki to 3 słupki AC w Bałtowie z czego jeden permanentnie uszkodzony.
 
Jeszcze lepszą lokalizacją byłby Opatów i skrzyżowanie 74 z 9. Niestety Ostrowiec i okolice to pustynia, jedyne ładowarki to 3 słupki AC w Bałtowie z czego jeden permanentnie uszkodzony.
Jak zgłosisz jeszcze dzisiaj jakąś lokalizację dla tamtej miejscówki to może będzie dostępne do głosowania od jutra/pojutrza/piątku ;)
 
Top