Bronek

Pionier e-mobilności
Właśnie byłem w salonie i rzeczywiście ładowarka jest 230v 2.3 kW. Na specyfikacji auta nie ma mowy o mocy ładowarki. Przy zamówieniu poprosiłem o dodatkowy dokument żeby sprzedawca określił parametry ładowarki i dostałem na piśmie że jest to 11kW 3 fazy.... Więc błąd po stronie dealera, mają to w poniedziałek wyjaśniać w Jeepem ale pewnie nic nie ugrają, pozostaje dogadanie się między mną a sprzedawca...

Ps. Ile kosztuje porządna ładowarka 11kW żeby sobie na własną rękę kupić? 3-4 k zł?
To wynik mieszania od lat pojęć, nawet wśród posiadaczy. Jedni mówią o ładowarce tej w samochodziev, drudzy nazywają ładowarką to co jest na kablu lub wisi na ścianie.

I ja też czytając nie wiem o czym piszesz? O ładowarce? Czy evse (zwanym bez sensu ładowarką)?
Dlatego to nieporozumienie, bo pewnie samochód ma ładowarkę 3 f11kw ale do wyposazenia dodaje daje evse 1 fazą z gównianą mocą.
 

abes99

Posiadacz elektryka
@Bronek
Zerknij stronę wcześniej, przytaczałem kilka stron. Wersja Launch Edition miała być z Wallboxem 11kW, więc zwał jak zwał, wygląda na to, że przycięli. Jeden salon, do którego dzwoniłem, też mi potwierdził że dają 1F do 7,4kw...
 

KrzysztofFly

Moderator
Tyle, że wolę nie ryzykować samemu niech zajmie się trym elektryk...
Ależ oczywiście, jeśli nie czujesz się sam na siłach, to zdecydowanie weź do tego elektryka. Tyle tylko, że zaoszczędzisz mu weryfikacji ;).
 

Bronek

Pionier e-mobilności
OK ale gdyby była jasność, to diller by zauważył co oferuje. W drugim salonie już inaczej. Ktoś tu i tak pisze "ładowarka ścienna", to już tak zostanie jak rower od nazwy firmy Rover
 

ArturKorzen

Zadomawiam się
To wynik mieszania od lat pojęć, nawet wśród posiadaczy. Jedni mówią o ładowarce tej w samochodziev, drudzy nazywają ładowarką to co jest na kablu lub wisi na ścianie.

I ja też czytając nie wiem o czym piszesz? O ładowarce? Czy evse (zwanym bez sensu ładowarką)?
Dlatego to nieporozumienie, bo pewnie samochód ma ładowarkę 3 f11kw ale do wyposazenia dodaje daje evse 1 fazą z gównianą mocą.
Ładowarka wallbox. Evse. Ładowarka samochodowa jest 11kW AC, a według zapewnień salonu ładowarka wallbox dołączona do samochodu ma zapewnić do 11kW
 

Bronek

Pionier e-mobilności
OK czyli evse.. Generalnie dają 1 fazowe w różnych Markach. Ale jak obiecali to znaczy że ekstra mieli dać.
Albo im się popiepszylo , z ładowarką w samochodzie i gadali bzdury w dobrej wierze?

Bo mi i dilerowi się też w 2018r mieszało i np Nissan dawal ekstra oprócz cegły 1 f 3,6 kW też evse/wallbox 3 fazowy , a auta miał z jednofazowymi ładowarkami.
Bez sensu ale teraz mam do Tesli..
Wg mnie oferta była spowodowana błędnym rozumieniem co to jest ładowarka, a co evse? Lub myśleli że jak auto przyjmuje 11kWmto powinno takie evse dostać?
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Zeekr X średnio mi sie podoba, chciaż ma fajny bajer, z przesuwanym ekranem. Jestem po jazdach z Teslą 3 i jestem na 90% na ten model zdecydowany, ale zakup w przyszłym roku.
Ten przesuwany ekran jest tylko w chinach, wersja EU ma ekran na stałe ze względu na przepisy.
 

ArturKorzen

Zadomawiam się
I ja odebrałem auto, na razie krótka wycieczka ok 140 km, jedzie się fajnie, auto w pełni obciążone 4 osoby (rodzina 2+2) plus pełny bagażnik na trasie krajowej zużyło średnio 15,8 kWh, pełny akumulator pokazywał 400km zasięgu, teraz po 150 km zostało 58% baterii i ok 240km zasięgu. Auto w trybie Normal jechało w miarę dynamicznie, wyprzedzenie Tirów bez problemu. Jechałem chwilę w trybie Sport to auto wyrywa przy każdym naciśnieciu pedału przyspieszenia. Kierownica przyjemna w dotyku, plastiki w miarę twarde ale jakoś to ujdzie (łatwiej się będzie czyścić po wyprawach off-roadowych :D )

Bagaznik taki na styk przy 4 osobach :p z tyłu 2 foteliki (z czego jeden tyłem do kierunku jazdy) się zmieściły, na szczęście nie jesteśmy wysocy więc nikt nie narzekał na brak miejsca.

Jeden minus to nawigacja z trasami z 2020 roku... muszę po weekendzie spróbować uaktualnić mapy bo wstyd... (ktoś ma doświadczenie z Jeepem i nawigacją TomTom?)
Teraz zainstalowałem aplikację Jeep na telefon ale zdaje się, że nie obsługuje ona Avengera - nic nie mogę w niej zrobić poza klikaniem w linki do opisów funkcji na YouTube. Zanim zainstalowałem aplikację, zarejestrowałem auto na profilu na stronie jeep.pl
Myślałem że auto powinno mieć autohold, ale nic bardziej mylnego - brak na liście wyposażenia (przynajmniej wersji 1st/Launch Edition).
Nagłośnienia JBL również nie ma, ale standardowe nagłośnienie działa całkiem sprawnie (pomijając, że radio było ściszone aby delektować się ciszą i dźwiękami oporów toczenia opon i powietrza przy wyższych prędkościach).
 

cooler

Pionier e-mobilności
I ja odebrałem auto, na razie krótka wycieczka ok 140 km, jedzie się fajnie, auto w pełni obciążone 4 osoby (rodzina 2+2) plus pełny bagażnik na trasie krajowej zużyło średnio 15,8 kWh, pełny akumulator pokazywał 400km zasięgu, teraz po 150 km zostało 58% baterii i ok 240km zasięgu. Auto w trybie Normal jechało w miarę dynamicznie, wyprzedzenie Tirów bez problemu. Jechałem chwilę w trybie Sport to auto wyrywa przy każdym naciśnieciu pedału przyspieszenia. Kierownica przyjemna w dotyku, plastiki w miarę twarde ale jakoś to ujdzie (łatwiej się będzie czyścić po wyprawach off-roadowych :D )

Bagaznik taki na styk przy 4 osobach :p z tyłu 2 foteliki (z czego jeden tyłem do kierunku jazdy) się zmieściły, na szczęście nie jesteśmy wysocy więc nikt nie narzekał na brak miejsca.

Jeden minus to nawigacja z trasami z 2020 roku... muszę po weekendzie spróbować uaktualnić mapy bo wstyd... (ktoś ma doświadczenie z Jeepem i nawigacją TomTom?)
Teraz zainstalowałem aplikację Jeep na telefon ale zdaje się, że nie obsługuje ona Avengera - nic nie mogę w niej zrobić poza klikaniem w linki do opisów funkcji na YouTube. Zanim zainstalowałem aplikację, zarejestrowałem auto na profilu na stronie jeep.pl
Myślałem że auto powinno mieć autohold, ale nic bardziej mylnego - brak na liście wyposażenia (przynajmniej wersji 1st/Launch Edition).
Nagłośnienia JBL również nie ma, ale standardowe nagłośnienie działa całkiem sprawnie (pomijając, że radio było ściszone aby delektować się ciszą i dźwiękami oporów toczenia opon i powietrza przy wyższych prędkościach).
Super relacja, opisuj dalej!!! Skocz na jakąś autostradkę i daj znać jak zużycie przy 140 i przynajmniej 50km trasy, strasznie jestem ciekaw ile to wciągnie.
Podeślij foty i napisz czy wg Ciebie zdjęcia oddają rzeczywistość, bo są samochody jak np Volvo V90 które na zdjęciach w ogóle mnie nie ruszało, a jak zobaczyłem w rzeczywistości to szczęka mi opadła jakie ładne auto. Z kolei Suberb na fotach super, w rzeczywistości beznadzieja.

Z tymi cennikami i opcjami to wiem że to nie dla mnie, z natury jestem zgdedusem więc za nic oprócz haka bym nie dopłacał i jeździłbym golasem, albo kupiłbym full opcję i zdrowo przepłacił (a potem żałował). Byłem wdzięczny Tesli że nie daje tego wyboru i jest w sumie jedna cena. Mam dużo więcej niż chciałbym dopłacić, a używam wszystkiego, nie było innej opcji jak brać w konkretnej cenie lub nie. Inaczej ciągle miałbym potem rozkminy że mógłbym mieć to lub tamto i by się przydało.
Ale zdaję sobie sprawę że niektórzy uwielbiają te przebieranie i decyzję czego chcą lub nie - ja bym chciał wszystko tylko nie chcę za to płacić :)
 

Cav

Pionier e-mobilności
Myślałem że auto powinno mieć autohold, ale nic bardziej mylnego - brak na liście wyposażenia (przynajmniej wersji 1st/Launch Edition).
Stellantis tak ma.
Jeden z powodów dla poważnego przemyślenia zakupu czegokolwiek od nich.
Nie wyborażam sobie kulawego automatu bez tej funkcji - mam tak w Smarcie i rezultat jest taki, że staram się nim nie jeździć w ogóle.
 
Top