Bronek
Pionier e-mobilności
To wynik mieszania od lat pojęć, nawet wśród posiadaczy. Jedni mówią o ładowarce tej w samochodziev, drudzy nazywają ładowarką to co jest na kablu lub wisi na ścianie.Właśnie byłem w salonie i rzeczywiście ładowarka jest 230v 2.3 kW. Na specyfikacji auta nie ma mowy o mocy ładowarki. Przy zamówieniu poprosiłem o dodatkowy dokument żeby sprzedawca określił parametry ładowarki i dostałem na piśmie że jest to 11kW 3 fazy.... Więc błąd po stronie dealera, mają to w poniedziałek wyjaśniać w Jeepem ale pewnie nic nie ugrają, pozostaje dogadanie się między mną a sprzedawca...
Ps. Ile kosztuje porządna ładowarka 11kW żeby sobie na własną rękę kupić? 3-4 k zł?
I ja też czytając nie wiem o czym piszesz? O ładowarce? Czy evse (zwanym bez sensu ładowarką)?
Dlatego to nieporozumienie, bo pewnie samochód ma ładowarkę 3 f11kw ale do wyposazenia dodaje daje evse 1 fazą z gównianą mocą.