Nasunęło mi się pytanie - jak to jest, że TM3 ma ładowarkę pokładową 3 fazową 11kW, a na jednej fazie przy 32A potrafi przyjąć 7,4 kW? Ktoś może mi wytłumaczyć skąd to ograniczenie?
No właśnie stąd.
Max ładowania AC dla Tesli to 11kW. Może to przyjąc z 3 faz po ok 3.6 A (wtedy masz w domu na slabych w przekroju przewodach i zabezpieczeniach które sa z reguly 16 lub 25A mozliwosc ladowania pradem 11 kW przez Wall Connector bez znaczącej przeróbki instalacji siłowej) lub inaczej np. 32 A z 1 fazy gdybys mial np. specjalne gniazdo - ale max AC do auta to 11 kW. Nie chodzi o ładowarke ale o moc max przetwornika w Tesli.
Przy mobilnej ładowarce trzeba na to uwazac bo np. ktos z tego forum podjechal i podlaczyl mobilną w centrum handlowym, na przewod poszło 32 A (czyli 7.4 kW na 1 fazie) i wyrabal korki w całym centrum
W mobilnej ladowarce Tesli nie wezmiesz 32A na zwyklej wtyczce (zwykła czyli Schuko ma chyba tylko 16A co da Ci nieco ponad 3.6 kW). Jest to mozliwe dopiero po zakupie tzw. niebieskiej wtyczki (czyli standardu z rynku niemieckiego, a o i one sa w 2 wersjach 16 i 32A.
