Model 3 performance właśnie dropnął

solik

Pionier e-mobilności
A skad ta rewelacja? Specyfikacja obowiazuje ze strony producenta w dniu zamowienia
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
koledze chodzi chyba o to, że na stronie na USA podane jest 510 koni, a na Europę 460, mimo że przyspieszenia są identyczne
No nie są. 2.9 vs 3.1
Bateria 82kWh vs 79kWh

Niewielkie różnice, ale czuję się lekko oszukany
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
A czy nowi przyszli nabywcy są świadomi, że europejska wersja TM3P jest słabsza pod względem baterii i osiągów?
To że na papierze jest gorszy albo lepszy to nie znaczy że taki jest w rzeczywistości?
A skad ta rewelacja? Specyfikacja obowiazuje ze strony producenta w dniu zamowienia

A wejdź tutaj zobacz dane i przełącz na język polski:

🇺🇸 Fremont
510hp
741 Nm
2.9s 0-60mph
Panasonic 82kWh

🇨🇳 Shanghai
460hp
723 Nm
3.1s 0-100km/h
LG 79kWh
 

solik

Pionier e-mobilności
To że na papierze jest gorszy albo lepszy to nie znaczy że taki jest w rzeczywistości?


A wejdź tutaj zobacz dane i przełącz na język polski:

🇺🇸 Fremont
510hp
741 Nm
2.9s 0-60mph
Panasonic 82kWh

🇨🇳 Shanghai
460hp
723 Nm
3.1s 0-100km/h
LG 79kWh

60mph jak wspomniano to nie 100km/h

patrzac na jakosc Tesli 3 z USA wole slabsza specke z CN, tutaj chociaz wykonanie wnetrza jest powtarzalne i solidne
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
A czy ja napisałem że jest to samo? Właśnie dlatego że nie jest to samo to jest podane;)

Wywód jest taki że mimo innej baterii( na tym bym się skupił) i znacznej różnicy w podawanej mocy osiągi są podobne.

Nie zdziwię się też jak się okaże że ta wersja 510 osiąga te 500 dopiero powyżej 100km/h
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Czytam powyższe i podziwiam za entuzjazm.

Chciałbym się mile zaskoczyć.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Czytam powyższe i podziwiam za entuzjazm.

Chciałbym się mile zaskoczyć.
Jaki entuzjazm? Konie mechaniczne w Tesli to żaden wyznacznik. Ja mam w dowodzie wbite 366kW(490km) czyli teoretycznie więcej niż to co powinno być w M3P z Szanghaju ale moje auto absolutnie nie zrobi setki w okolicach 3s
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć jak oni (Tesla) wyliczają moc tego auta, bo dla mnie to jest mocno niejasne.
Sumując max moc obu silników otrzymujemy 158 kW + 303kW = 461 kW czyli ca 626 KM. Z kolei limit mocy możliwej do oddania przez baterię to 415kW czyli ca 564 KM (mowa o "europejskiej" wersji z baterią LG). A wg będących w obiegu danych wersja europejska ma mieć 460 KM. Nie bardzo to rozumiem szczerze mówiąc, potrafi ktoś wyjaśnić ?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja mam mieć 1020KM. a w DR mam wpisane 623 kW.
Ale cóż miałem kiedyś kabriolet 2 miejscowy i w DR miał ,że jest to samochód ciężarowy ..
Mnie już nic nie dziwi w tym Kraju skoro Minister kupuje kradzione auto .
 
Top