vwir
Pionier e-mobilności
Tak licząc to wypadałoby wziąć pod uwagę uszkodzenia kręgosłupa wynikające z jeżdżenia autem z twardym zawieszenim po wybojach.
No i jeszcze jedna kwestia: ludzie posiadający auta z miękkim zawieszeniem najczęściej jeżdżą wolniej niż ci posiadjący auta 'sportowe'. Ba - to właśnie auta sportowe (i pseudo sportowe) częściej ulegają wypadkom, co zresztą widać w składkach OC. Więc nie ma co porównywać co by się stało gdyby w takich samych warunkach postawić sportowe niskie auto i rodzinny miękki dupowóz, bo one po prostu w takich samych sytuacjach niezbyt często się znajdują.
No i jeszcze jedna kwestia: ludzie posiadający auta z miękkim zawieszeniem najczęściej jeżdżą wolniej niż ci posiadjący auta 'sportowe'. Ba - to właśnie auta sportowe (i pseudo sportowe) częściej ulegają wypadkom, co zresztą widać w składkach OC. Więc nie ma co porównywać co by się stało gdyby w takich samych warunkach postawić sportowe niskie auto i rodzinny miękki dupowóz, bo one po prostu w takich samych sytuacjach niezbyt często się znajdują.