Nie wykluczam, ale może być też pesel.Boląca noga brzmi jak zła pozycja za kierownicą.
Nie wykluczam, ale może być też pesel.Boląca noga brzmi jak zła pozycja za kierownicą.
Od peselu nie boli jedna nogą przy jeździe autem. Ewentualnie od peselu w znaczeniu - lata jazdy w złej pozycji.Nie wykluczam, ale może być też pesel.
Nie zrozum mnie źle, to dobre auto tylko nie za taką kasę i to jeszcze leżak z 2023. EV3 będzie sporo mniejszym autem, nie wiem jakie masz wymagania co do tego. W cenie poniżej 200k przed dotacją bym go rozważał, w takich cenach można było wyrwać bliźniaczą EV6 na wyprzedaży rocznika.Bardzo dziękuję! Przyda się!
Co byś w tym pułapie cenowym polecał?
Mam ofertę na RWD 74kWh, UNIQ za 219 tysięcy, czyli po dopłacie za 189 tysięcy.
W tej cenie wydaje mi się, że najlepiej czekać na EV3.
Reszta z Kii przewyższa mój budżet.
Z Hyundaia właściwie nic innego mi się nie podoba.
Po dzisiejszej przejażdżce EX30 z nowym softem (1.4) prawie bym się rozwalił na autostradzie bo sobie wymyślił, że coś przed nim jest i zaczął nie dość że drżeć się niemiłosiernie to jeszcze hamować - myślałem, że to miejska legenda, ale doświadczyłem tego.
Citroen nie ma nic ciekawego, Peugeot może i ma ale za drogo.
Tesla odpada.
Nissan grzeje już dawno miejsce pod ziemią zaś na Audi czy Mercedesa jeszcze mnie nie stać 🤣
I nie odbierz tego jako grymaszenie, po prostu potrzebowałbym też nakierowania jakiegoś.
Z góry dzięki!
w punkt, nic dodać nic ująć. wszystko się kręci wokół Tesli.pomimo, że są na rynku nawet fajne EV to całościowo Tesla jest najlepszym stosunkiem ceny do jakości. kiedy wkroczy prawdziwa konkurencja?Na plus, wyposażenie, najlepszy na rynku napęd oraz jego wydajność, mało traci zasięgu zimą w porównaniu do konkurencji. Najlepszy infotainment, świetne audio, aplikacja na telefon, dużo drobnych rzeczy typu camp mode, kluczyk w telefonie, zabezpieczenie pin to drive(Tesli praktycznie nie da się zajumać, w sensie odjechać nią). Duży plus to brak obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych, serwis mobilny który pod domem ogarnia jakieś pierdółki. Kolejna rzecz to Superchargery, ceny ładowania mają bardzo dobre
z ta jakoscia to sie zapedzilesw punkt, nic dodać nic ująć. wszystko się kręci wokół Tesli.pomimo, że są na rynku nawet fajne EV to całościowo Tesla jest najlepszym stosunkiem ceny do jakości. kiedy wkroczy prawdziwa konkurencja?
w obu kwestiach zgadzam sie z przedpiścą - na poczatku mojej przygody z eletromobilnascia bylem zachwycony onepedal w leafie, ale historia sie tak potoczyla ze kupilem samochod bez tego rozwiazaniaZałożenie prawidłowe jest odwrotne - czyli używanie prawej nogi najrzadziej jak się da.
Czyli łopatki zamiast one pedal to super sprawa.
Bardzo dobre rozwiązanie, to Ty panujesz nad tym kiedy auto ma być wyłączone, a kiedy nie.
tak, zgadzam się z tobą i rozumiem twój punkt widzenia zwłaszcza, że po części go podzielam. ja tylko napisałem to w kontekście konkurencji która zawsze i tutaj jeszcze raz powtórzę co miałem na myśli, zawsze całościowo wypada gorzej. jakiej marki byśmy nie rozpatrywali to tak to wygląda. można nad tym ubolewać i mieć nadzieję na pojawienie się prawdziwej konkurencji. niestety po tylu latach Tesla systematycznie "udoskonala" swoje portfolio a reszta ten okres przesypia. może przypadkiem VW zrobił dobrze ID.7 ale się nie wypowiadam bo nie jeździłem. generalnie najbardziej starania widać u Hyundaia i Kia. w Stellantisie nowe "klony" są fajne ale dzisiaj to chyba ciut za mało.z ta jakoscia to sie zapedziles
ponadto nie kazdy ma potrzebe miec duzego sedana z wytrzasajacym plomby zawieszeniem i kuriozalnymi rozwiazaniami HMI
Bardzo dziękuję!Nie zrozum mnie źle, to dobre auto tylko nie za taką kasę i to jeszcze leżak z 2023. EV3 będzie sporo mniejszym autem, nie wiem jakie masz wymagania co do tego. W cenie poniżej 200k przed dotacją bym go rozważał, w takich cenach można było wyrwać bliźniaczą EV6 na wyprzedaży rocznika.
VW spoko poprawił infotainment, to była masakra jak testowałem id.4, oprócz tego w VW brak one pedal, ciulowe podłokietniki kapitańskie(dla mnie), dotykowe przyciski na kierownicy. Najgorsze to słaba rekuperacja i w zasadzie brak one pedal zdyskwalifikowały go u mnie, jednak nie jeździłem wersją z napędem na 4 koła. Co jest rewelacyjne w id'kach to fotele, adaptacyjne światła(niestety obydwie opcje wymagają dopłaty), bardzo dobre zawieszenie oraz średnica zawracania.
Stellantisem nie ma co sobie głowy zawracać. Podobnie Nissan, Renault, Toytoy,
Mercedes za drogi, to racja, podobnie BMW, Mini
Audi Q4 było fajne ale to MEB, podobne wady jeśli chodzi o napęd, dodatkowo mniejsze od VW. Z całej gamy aut na MEB najbardziej ujął mnie... id.Buzz, ale za drogi ;-D
Co nie pasuje Ci w Tesli? Umnie początkowo odpadła ze względu na cenę w tamtym czasie (315k za LR, ostatecznie wtedy odpuściłem temat BEV czekając na lepsze czasy), ale przy obecnym poziomie moim zdaniem nie ma nic lepszego na rynku. W Y największa wada to... felgi, wystają poza oponę i łatwo przyrysować, trzeba uważać. Wkurzają mnie manetki kierunków a'la BMW, brakuje wyraźnego feedbacku kiedy kierunkowskaz przestaje działać a jak gra radio i odpalone "Joe mode" to pykania nie słychać. Potrafią czasem wariować auto wycieraczki ale tutaj wyszedł plus w postaci aktualizacji OTA, które spływają dosłownie co mniej więcej 2 tygodnie, sporo poprawili ich pracę przez ostatnie 9 miesięcy, dodatkowo wpadły opcje których auto nie miało w momencie zakupu(np. adaptacyjne światła które działają bardzo dobrze w przeciwieństwie do auto "długich" które były wcześniej). Wygląd, kwestia gustu, mnie ni ziębi ni parzy, na pewno bardziej mi się podoba ioniq 5 czy id.4. Brak licznika, to był jeden z największych zarzutów przed jazdą testową, okazało się że tablet na środku w zupełności wystarcza. Na plus, wyposażenie, najlepszy na rynku napęd oraz jego wydajność, mało traci zasięgu zimą w porównaniu do konkurencji. Najlepszy infotainment, świetne audio, aplikacja na telefon, dużo drobnych rzeczy typu camp mode, kluczyk w telefonie, zabezpieczenie pin to drive(Tesli praktycznie nie da się zajumać, w sensie odjechać nią). Duży plus to brak obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych, serwis mobilny który pod domem ogarnia jakieś pierdółki. Kolejna rzecz to Superchargery, ceny ładowania mają bardzo dobre, w PL jest ich niedużo ale jadąc za granicę praktycznie można tylko na nich polegać, nie trzeba ogarniać innych sieci ładowania które dodatkowo są droższe.
Jak już pisałem, poświęć trochę czasu na jazdy testowe, ja byłem na początku nastawiony na ioniq 5 lub VW id.4/Skoda Enyaq(skoda odpadła szybko ze względu na wyższą cenę, sporo krótkich jazd różnymi innymi autami odbyłem tak dla sportu, czasem coś niespodziewanego człowieka ujmie), jednak po jazdach testowych wypadło na Teslę, w tej spędziłem najwięcej czasu przed zakupem(mają fajną opcje jazdy testowej overnight, da radę załatwić taką jazdę z soboty wieczór na pn. rano, czyli masz auto całą niedzielę, ja z tego korzystałem 2 razy a wcześniej kilka krótkich jazd). Oczywiście każdy ma różne potrzeby i gust, rozumiem że kogoś może odrzucać design itp. ja na to zbytnio nie zwracam uwagi, tylko na walory użytkowe.
to ja dorzucę jeszcze ładną cyfrową broszurkę ze specyfikacjamiwrzuciłem ceny EV3 z UK może coś pomogą w decyzji
KIA EV3 pierwsza jazda
Podobno to jest nie do naprawienia w razie czego. o to bardzo ciekawe, muszę to sobie zapamiętać. fajne są te matowe lakiery ale jeśli ciężko je naprawić to lekka masakra w użytkowaniu.forum.elektrowoz.pl