Juniper - czy warto czekać?

krzyss

Pionier e-mobilności
Jesli ktos nie musi miec najnowszego modelu to ja bym chyba bral teraz Y. To finansowanie robi robote i na 4/5letni leasing to wychodzi mega atrakcyjnie.
Auto aktualne jest sporo poprawione.
Nowy bedzie z gadzetami, ale stawiam ze przez pierwsze 3-6 miesiecy bedzie 10% drozszy.
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Jesli ktos nie musi miec najnowszego modelu to ja bym chyba bral teraz Y. To finansowanie robi robote i na 4/5letni leasing to wychodzi mega atrakcyjnie.
Auto aktualne jest sporo poprawione.
Nowy bedzie z gadzetami, ale stawiam ze przez pierwsze 3-6 miesiecy bedzie 10% drozszy.
Do tego będą wibracje kierownicy i tym podobne "atrakcje" jak w 3HL. Samochód kupuje się co najmniej po pierwszym FL a nie jak jest nowością :)
 

Twenty

Zadomawiam się
Jesli ktos nie musi miec najnowszego modelu to ja bym chyba bral teraz Y. To finansowanie robi robote i na 4/5letni leasing to wychodzi mega atrakcyjnie.
Auto aktualne jest sporo poprawione.
Nowy bedzie z gadzetami, ale stawiam ze przez pierwsze 3-6 miesiecy bedzie 10% drozszy.
wlasnie to finansowanie przekonuje mnie bardzo bo nie stac mnie na klasyczny 2/3 letni leasing wiec raczej w 5 lat no i przy normanych warunkach leasing wyjdzie jakies 120%
poza tym to darmowe ladowanie tez generuje oszczednosci dla kogos z bloku
 

nabrU

Moderator

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Sądzę, że wielu konkurentów marzy o takiej sprzedaży swoich modeli w Europie jaką ma obecnie Tesla, jednak mimo wszystko jest to realny spadek sprzedaży o 26,1% rok do roku.
Myślę także, że jeśli sprzedaż modelu Y Juniper wystartuje od początku roku, to za rok w podobnej statystyce model Y wróci na pozycję lidera.
W swoim segmencie, nadal jest liderem, mimo spadku 26% w pierwszym półroczu. No i fakt, jak przyjdzie Juniper to można oczekiwać, że będzie znów liderem wśród wszystkich samochodów.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
W swoim segmencie, nadal jest liderem, mimo spadku 26% w pierwszym półroczu. No i fakt, jak przyjdzie Juniper to można oczekiwać, że będzie znów liderem wśród wszystkich samochodów.
Jestem niemal pewien że bedzie liderem. Musk deklaruje ze zwiekszy w 2025 r sprzedaz o 20-30% samochodow przy czym w praktyce może to zrobić tylko modelem Y (3 nie jest tak pożądany a CT nie ta skala).
 

Twenty

Zadomawiam się
Dzien dobry Panstwu,
robie podejscie do pierwszego elektryka. Jezdzilem Y RWD i niedlugo biore Y LR na test.
NIe ukyrwam kusi mnie nie tyle ladowanie na superchargerze jak to finansowanie 101% nawet przy 5 latach leasignu. Natomiast jak czytam to kazdy wlasciwie pisze ze warto czekac na styczen bo bedzie lift ktory poprawi Y tak jak model 3 ale obawiam sie ze wtedy finansowanie nie bedzie tak korzystne a moge sobie pozwolic na leasing 4/5 letni.
Poza tym aktualnie nie ma dotacji a w przyszlym roku raczej na pewno beda, niby auta zamowione teraz sie zalapia ale czy to jest pewne?


Czy ktos moglby doradzic co robic. czy jest szansa na fajne finansowanie jak wejdzie lift Y?
Postanowilem jednak nie czekac na lift Y i zamawiamy na 90% aktualnego Y AWD LR bo finansowanie na 5 lat, dotacja, kod polecajacy, darmowe superchargery i bardzo mozliwe ze kola zimowe w gratisie to bardzo dobra oferta i watpie ze pojawi sie cokolwiek z liftem co zblizy sie do tej oferty. Dla osoby przesiadajacej sie z 15 letniej Hondy CIvic to i tak ogromna zmiana :) Dziekuje za pomoc w wyborze
 
Top