Ale tak to wlasnie dziala i ma swoje uwarunkowania techniczne.Ale to właśnie o tej parze toczy się ta dyskusja.
Nie o winie kierowcy.
Ale jak by FSD dzialalo to do wypadku by nie doszlo !Wszyscy co wjechali sa winni , jeden z nich nie miał szczęścia i źle to dalej rozegrał.
Ciekawe ile razy była podobna sytuacja z machajacymi szlabanami przy czerwonym . Do dupy jest ta automatyka i tyle.
Bo światła i zapory są sterowane przez 2 niezależne automaty, które działają w oparciu o umieszczone w innych miejscach toru czujniki. Gdyby jechał 1 pociąg to by działało OK, jak jechały 2 w różnych kierunkach, to światło nie zdążyło zgasnąć, a szlaban na moment się otworzył. Czyli integracja systemw zrobiona na odpierdol, żeby działało czasami.7 stron tekstu, a ja nadal nie rozumiem, czemu sygnalizatory przed przejazdami są tak odmienne od sygnalizatorów na skrzyżowaniach
?! Nie rozumiem jak to się ma do kształu sygnalizatora i tego czy czerwone światło świeci czy miga.Bo światła i zapory są sterowane przez 2 niezależne automaty, które działają w oparciu o umieszczone w innych miejscach toru czujniki. Gdyby jechał 1 pociąg to by działało OK, jak jechały 2 w różnych kierunkach, to światło nie zdążyło zgasnąć, a szlaban na moment się otworzył. Czyli integracja systemw zrobiona na odpierdol, żeby działało czasami.
jak to? Ty nie wiesz? Szwagier produkuje takie specjalne tylko dla kolei, nie te standardowe gówno, te specjalistyczne kolejowe. Tamci to obrobieni są, szwagier na dorobku.?! Nie rozumiem jak to się ma do kształu sygnalizatora i tego czy czerwone światło świeci czy miga.
Te przejazdy są tak źle zaprojektowane jak ten rodzaj skrzyżowańNie potrafię zrozumieć, że dorośli ludzie żyjący tyle lat w naszym kraju nie dopuszczają do myśli, że przejazd mógł być źle zaprojektowany.
Ameryka i ronda to niezbyt dobrana para, dlatego prawie ich tam się nie robi. Wpuść teraz Amerykanina na rondo turbinoweTe przejazdy są tak źle zaprojektowane jak ten rodzaj skrzyżowań
Optymistyczne za to jest to, że np. moje dzieci od nosorożca Rogatka dowiedziały się, że trzeba czekać do wyłączenia sygnalizatora.
A nawet, że należy wyłamać szlaban, jeśli ktoś/coś utknęło na przejeździe (wtedy pociąg dostanie sygnał, żeby zwolnić do minimalnej prędkości 🤔).