Szlabany idiotycznie działające, czy trafiły też na kretyna ?

Bronek

Pionier e-mobilności
Kto tak zaprogramował zapory ? .
Kto wjeżdża na czewonym ?
Kto kto wyłamał jedną zaporę, a ma opory przed wyłamaniem drugiej ?

To ....
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Okreslenie debil czy idiota nie tyczy sie tego ze wjechal na czerwonym, tylko tego ze zatrzymal ciezarowke na przejezdzie i myslal ze machaniem zatrzyma pociag.
Mozna pewnie bylo uzyc sformulowania „niezbyt myslacy” ale znaczy w sumie to samo.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ale to właśnie o tej parze toczy się ta dyskusja.
Nie o winie kierowcy.
Ale tak to wlasnie dziala i ma swoje uwarunkowania techniczne.
A przepis jasny ze maja zgasnac swiatla.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Wszyscy co wjechali sa winni , jeden z nich nie miał szczęścia i źle to dalej rozegrał.
Ciekawe ile razy była podobna sytuacja z machajacymi szlabanami przy czerwonym . Do dupy jest ta automatyka i tyle.
Ale jak by FSD dzialalo to do wypadku by nie doszlo !
 

zlp

Pionier e-mobilności
Nie potrafię zrozumieć, że dorośli ludzie żyjący tyle lat w naszym kraju nie dopuszczają do myśli, że przejazd mógł być źle zaprojektowany.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
7 stron tekstu, a ja nadal nie rozumiem, czemu sygnalizatory przed przejazdami są tak odmienne od sygnalizatorów na skrzyżowaniach
Bo światła i zapory są sterowane przez 2 niezależne automaty, które działają w oparciu o umieszczone w innych miejscach toru czujniki. Gdyby jechał 1 pociąg to by działało OK, jak jechały 2 w różnych kierunkach, to światło nie zdążyło zgasnąć, a szlaban na moment się otworzył. Czyli integracja systemw zrobiona na odpierdol, żeby działało czasami.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Bo światła i zapory są sterowane przez 2 niezależne automaty, które działają w oparciu o umieszczone w innych miejscach toru czujniki. Gdyby jechał 1 pociąg to by działało OK, jak jechały 2 w różnych kierunkach, to światło nie zdążyło zgasnąć, a szlaban na moment się otworzył. Czyli integracja systemw zrobiona na odpierdol, żeby działało czasami.
?! Nie rozumiem jak to się ma do kształu sygnalizatora i tego czy czerwone światło świeci czy miga.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
?! Nie rozumiem jak to się ma do kształu sygnalizatora i tego czy czerwone światło świeci czy miga.
jak to? Ty nie wiesz? Szwagier produkuje takie specjalne tylko dla kolei, nie te standardowe gówno, te specjalistyczne kolejowe. Tamci to obrobieni są, szwagier na dorobku. :) I on od lat takie specjalne robi. Nie ma lipy. Lampki stroboskopowe - wszyscy widzą...
a czy rozumieją, nie jest istotne. Pociąg najwyżej skasuje przejazd. Nowy u szwagra zamówią.
 

to_masz

Posiadacz elektryka
Nie potrafię zrozumieć, że dorośli ludzie żyjący tyle lat w naszym kraju nie dopuszczają do myśli, że przejazd mógł być źle zaprojektowany.
Te przejazdy są tak źle zaprojektowane jak ten rodzaj skrzyżowań


Optymistyczne za to jest to, że np. moje dzieci od nosorożca Rogatka dowiedziały się, że trzeba czekać do wyłączenia sygnalizatora.
A nawet, że należy wyłamać szlaban, jeśli ktoś/coś utknęło na przejeździe (wtedy pociąg dostanie sygnał, żeby zwolnić do minimalnej prędkości 🤔).
 

Makus

Pionier e-mobilności
Te przejazdy są tak źle zaprojektowane jak ten rodzaj skrzyżowań


Optymistyczne za to jest to, że np. moje dzieci od nosorożca Rogatka dowiedziały się, że trzeba czekać do wyłączenia sygnalizatora.
A nawet, że należy wyłamać szlaban, jeśli ktoś/coś utknęło na przejeździe (wtedy pociąg dostanie sygnał, żeby zwolnić do minimalnej prędkości 🤔).
Ameryka i ronda to niezbyt dobrana para, dlatego prawie ich tam się nie robi. Wpuść teraz Amerykanina na rondo turbinowe ;)
 
Top