Jusand
Posiadacz elektryka
Niebieski adapter 32A i przejściówka na duże siłowe gniazdo 32A 140 zł z wysyłką paczkomatem.Właśnie zamówiłem niebieski w sklepie tesli.
Daj znać za ile byś to puścił?
Niebieski adapter 32A i przejściówka na duże siłowe gniazdo 32A 140 zł z wysyłką paczkomatem.Właśnie zamówiłem niebieski w sklepie tesli.
Daj znać za ile byś to puścił?
Wezmę. Odezwiesz się?Niebieski adapter 32A i przejściówka na duże siłowe gniazdo 32A 140 zł z wysyłką paczkomatem.
Zdecydowanie warto brać 11kW! I nie musi to wcale być kolejna "cegła":No to w takim razie chyba jednak wezmę adaptery do teslowej cegły i max 7,4kW, koszt dużo mniejszy niż zakup kolejnej cegły, aby dostać max tylko 11kW
Wygląda jak zwykły kabel, który dostałem do zestawu, ale już wcześniej pisano tutaj, że musi być cegła pomiędzy. Patrząc na jego cenę to żadna zaletaZdecydowanie warto brać 11kW! I nie musi to wcale być kolejna "cegła":
Używam od 4 lat - jest niezawodne, genialnie poręczne i przenośne.![]()
Portable charger for electric vehicles 3,7kW to 22kW - WATT is Love
Portable charging station for electric cars. Power from 3,7kW to 22kW. Mutliple possible plugs, domestic Schuko, CEE 16 or 32A. Adjustable charging power.wattislove.com
To taka bieda wersja HABU.Zdecydowanie warto brać 11kW! I nie musi to wcale być kolejna "cegła":
Używam od 4 lat - jest niezawodne, genialnie poręczne i przenośne.![]()
Portable charger for electric vehicles 3,7kW to 22kW - WATT is Love
Portable charging station for electric cars. Power from 3,7kW to 22kW. Mutliple possible plugs, domestic Schuko, CEE 16 or 32A. Adjustable charging power.wattislove.com
Może, w takim razie bierz na bogato!To taka bieda wersja HABU.
Tak jest zbudowana większość. W Habu elektronika jest ukryta we wtyczkach, tutaj zapewne podobnie.wcześniej pisano tutaj, że musi być cegła pomiędzy.
Wtedy to się chyba nazywa wallbox. Zamiast podpinać na sztywno można sobie do takiego dorobić wtyczkę 3-fazową i przejściówkę na 1 fazę.A polecicie jakąś ładowarkę mobilną którą można połączyć z fabrycznym kablem type2? Czyli taka bez kabla tylko z gniazdem na type2 z jednej strony a z drugiej strony zmieniane końcówki 230V@16A albo 3-fazowe. Chodzi o to żeby nie wozić ze sobą dwóch kabli po 6m.
Jasne - elektronika jest we wtyczce, która wchodzi do auta. Bonusem jest guziczek, który otwiera klapkę w Tesli. Mały detal, ale jak pożyteczny!Tak jest zbudowana większość. W Habu elektronika jest ukryta we wtyczkach, tutaj zapewne podobnie.
Zdecydowanie wolę wersję bez cegły, ale to niestety kosztuje więcej.