Greenway - Świąteczne info

PioTab

H&G
Najgorzej z klientami, którzy używają głównie karty do uruchomiania ładowarki, podjadą gdzieś, zauważą ładowarkę i się podepną i naładują, a potem na FV może być lekki szok.
Właśnie o tym mowie, o zaskoczniu, dzięki KrzysztofFly za zrozumienie :)
 

JM&JM

Posiadacz elektryka
w aplikacji oznaczone literką P (Partnerska), bo tam ceny też mogą być inne (czytaj - raczej wyższe), tak samo jak na nich nie można było skorzystać z darmowych pakietów.
No nie do końca. Przez kilka miesięcy realizowałem na takiej stacji oznaczonej P co miesiąc 40 kW darmowych z kodów EV Club. Było minęło… może wróci 😊
 

Daniel M

Zadomawiam się
No to aby było trudniej, teraz musisz także uważać na stacje wyglądające identycznie jak stacje GW, jednak w aplikacji oznaczone literką P (Partnerska), bo tam ceny też mogą być inne (czytaj - raczej wyższe), tak samo jak na nich nie można było skorzystać z darmowych pakietów.
Raczej wyższe , ale znalazłem wyjątek Bistro Osmolice Ryki tam na ładowarce 200 kW mają cenę 1,85 zł.
Miejmy nadzieję że reszta też zacznie się wyłamywać,
 
Last edited:

KrzysztofFly

Moderator
No nie do końca. Przez kilka miesięcy realizowałem na takiej stacji oznaczonej P co miesiąc 40 kW darmowych z kodów EV Club. Było minęło… może wróci 😊
Opis benefitu z EV Klub
1736633847166.png
Więc jeśli Ci działało, to ja na to mogę wkleić tylko jedno:
 
Opis benefitu z EV Klub
View attachment 23753
Więc jeśli Ci działało, to ja na to mogę wkleić tylko jedno:
Działało na tych partnerskich które wcześniej nie były rozdzielone technicznie, ba co do bałąganu u nich to:
- bok sprzeczał się ze mną, że nie mogę zmienić abonamentu z końcem miesiąca jeżeli nie mam go conajmniej 30 dni kalendarzowych, a po wklejeniu regulaminu sprzeczał się ze mną o definicje prawne, w końcu ustąpili ale nie smak pozostał
- nie można było zmienić abo, rozmyślić się, anulować i zmienić ponownie. Podobno naprawili po moim zgłoszeniu i kilkudniowych przepychankach, ale nie będę testował
- jawnie błędy sypały im na stronie wskazując na budowę tabel w DB, pomijając bezpieczeństwo to UX => xD
- na jednej stacji w Wawie naładowałem auto za totalne darmo przez ich błąd, gdybym nie zgłosił buga to pewnie by nawet nie zauważyli (Heliotropów) ale i tak obciążyli mnie tylko za sesję DC, a AC olali, mimo prośby o pełne rozliczenie i wskazanie wg tessie ile zużyłem :)
 

umcus

Pionier e-mobilności
nawet nie zauważyli (Heliotropów) ale i tak obciążyli mnie tylko za sesję DC, a AC olali, mimo prośby o pełne rozliczenie i wskazanie wg tessie ile zużyłem :)
To nie jest takie proste jak myślisz przy systemach billingowych - piszę z punktu widzenia księgowego. A już na pewno nie można se z palca wklepać na podstawie jakiegoś maila klienta, to duże ryzyko podatkowe i prawne.
 

STMS

Pionier e-mobilności
No nie do końca. Przez kilka miesięcy realizowałem na takiej stacji oznaczonej P co miesiąc 40 kW darmowych z kodów EV Club. Było minęło… może wróci 😊
Przez takich Januszy co kradli 15 kWh właśnie zamknęli ten program
 
To nie jest takie proste jak myślisz przy systemach billingowych - piszę z punktu widzenia księgowego. A już na pewno nie można se z palca wklepać na podstawie jakiegoś maila klienta, to duże ryzyko podatkowe i prawne.
wiem, że to jest brzmi nierealnie, no ewentualnie Tessie mogło co do 0,01 kWh wyliczyć wtedy spox, a drugiej sesji nie wpisali.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Korzystanie z należnych benefitów to kradzież?
Zwłaszcza jeśli się za nie zapłaciło i robi się to zgodnie z wszelkimi regulaminami?
Ktoś chyba źle się wyspał.....

należał się jeden - przeczytaj regulamin albo 15 albo 25 jak masz abo GW ale widać Janusze biznesu zawsze potrafią ... pamiętam wątek gdzie ktoś się zastanawiał czy dodatkowe 15 kWh na nowe konto zadziała ... to teraz wszyscy przez to cierpią
 
Top