Może pojedzie, może nie pojedzie. To jest gość co się tym nie zajmuje na co dzień. Fajnie, że zrobił niestronniczy film jak niektórzy inni z jego branży.Po co ten test w Stanach? Rozumiem - przy okazji, odmienność itp. Mimo wszystko liczę, że tak samo pojedzie do Niemiec, Austrii czy innej Francji. Ciekawe jak by mu to wyszło. Już nawet niekoniecznie Teslą.
208 to po prostu trzeba się raz zatrzymać. Ja takie trasy robię 208 mniej więcej raz na miesiąc. No i do jazd wokół komina ładuję się w domu.No to 350-400 km do połknięcia spokojnie zwykłym LR. Jakbym miał jeździć 208 to już zabawa, jak masz gdzie ładować w domu to nie widzę żadnych kompromisów.
No i np. apki Electrify America I innych nie można zainstalować z Google Play, jak ktoś ma konto Googla w Europie. Cienko.Z tego co czytałem na reddicieto ładowarki innych producentów to jest dramat, głównie ze względu na to że często nie działają co potwierdza się na filmiku Kuby. Ale też bym nie generalizował że wszystkie, Electrify America z nich wszystkich ma najgorszą opinię
Oczywiście, że sie da ale kosztem komfortu, a ja nie szukam obniżenia jakości zycia (szczególnie za tak duże pieniadze)Nie rozumiem, mam dwa auta, jedną ładowarkę i żyję.
Nie wiem, dla mnie brak komfortu to jeżdżenie na stację benzynową i czekanie w kolejce za ludźmi co im się parówki w cieście zachciało ale co ja tam wiem.Oczywiście, że sie da ale kosztem komfortu, a ja nie szukam obniżenia jakości zycia (szczególnie za tak duże pieniadze)
Możesz, są wallboxy co dzielą moc ale to już wyższy koszt. Natomiast sam przydział mocy to jest naprawdę jedno zgłoszenie przez internet (chyba, ze mieszkasz gdzieś w głuszy i nie ma warunków na wyższą moc).Auto żony ładuje sie w garażu, moje stoi na zewnatrz. (ok. 12-13m od wallboxa/EVSE) - nie podjade bliżej, bo zablokuje jej wyjazd z garażu.
Na raz nie mogę ładować 2 aut i korzystać z domu, bo moc przydzielona do domu to 12kW. (juz i tak ograniczam ładowanie do 10A)
I to jest dobra decyzjaMyślę nad zwiększeniem mocy umownej do 20 kW i jeśli sie to uda to wtedy może kupię drugie BEV -
LR rwd z wltp 700 km to już nie wiem co by musieli poprawiać. Zawsze będzie mało.ale musza poprawić zasięg o ok. 100-150km do najlepszych propozycji na dziś.
No tak jak napisałem - jak będzie WLTP 800-850 km czyli realnie na A 400-450km to wezmę też dla siebie BEV. Raczej nie Teslę, a bardziej BMW/Audi - no chyba, że Tesla faktycznie bedzie te 25% tańśza...LR rwd z wltp 700 km to już nie wiem co by musieli poprawiać
Auto żony ładuje sie w garażu, moje stoi na zewnatrz. (ok. 12-13m od wallboxa/EVSE) - nie podjade bliżej, bo zablokuje jej wyjazd z garażu.
Na raz nie mogę ładować 2 aut i korzystać z domu, bo moc przydzielona do domu to 12kW. (juz i tak ograniczam ładowanie do 10A)
Moja żona robi ok. 15 tys km rocznie (start zawsze z domu - ładowanie 95% w garażu)O jakim BEV (poza Twoim ID.3) mowa i o jakich przebiegach dziennych obu samochodów mówimy, bo może tu jest 'klu' problemu?