Tesla traci swoją zajfejność - Tesla Bjorn wie co mówi

Iktorn

Zadomawiam się
OldSeb said:
>VAGów nie wolę i nie chcę, Korańce odrzucają stylistyką,
Jako elektryk, czy jako samochód?
Bo w tym drugim aspekcie nie widzę żadnych plusów.

W sensie że bardziej niż tesla?
Poważnie?

No to różnimy się o 180%.
Dlaczego VW czy Toyota się sprzedaje ? Bo jest totalnie bezpłciowa i tym samym jest akceptowalna dla większości.
Tesla też pięknem nie grzeszy, a Koreańczycy są "jacyś" stąd różne zdania.
Natomiast wiadomo o gustach się nie dyskutuje, bo estetyka jest różnie oceniana
To nie chodzi, że wygłupy Elona się przekładają na produkty, bardziej chodzi o to jak będziesz się czuł w samochodzie mając świadomość tej brzydkiej historii w tle. Nie ma sensu ciągnąć tego tematu tutaj bo są inne stosowniejsze na to wątki, na dziś tematu Tesli nie ma u mniej i już choć jako samochód w moich oczach Tesla konkurencji nie ma.
VAGów nie wolę i nie chcę, Korańce odrzucają stylistyką, od biedy ujdą ale tylko wtedy gdybym musiał koniecznie auto zmieniać a że nie muszę to poczekam aż coś nowego fajnego się pojawi albo poukładam sobie w głowie te "historie okołoelonowe".
Heh co do historii to temat był już wałkowany. Niemcy nie bo Hitler, Skoda też, Fiat Mussolini, Ford wspierał Hitlera, Japończycy - wiadomo, Chińczycy Ujgurzy, itd. Ogólnie elektryki - to lit, dzieci, itp.
Zeby nie było. Nie podoba mi się to co robi Musk, tylko wybierając samochód uwzględnia się to.
Z kolei dziś wybór Chińczyków to moim zdaniem najgorsza rzecz jaką możemy zrobić. Pozwalamy im zrobić to co się stało z PV - monopolizacja rynku + wspieranie nieprzyjaznego nam państwa.
 
Last edited:

cwireq

Posiadacz elektryka
To nie chodzi, że wygłupy Elona się przekładają na produkty, bardziej chodzi o to jak będziesz się czuł w samochodzie mając świadomość tej brzydkiej historii w tle. Nie ma sensu ciągnąć tego tematu tutaj bo są inne stosowniejsze na to wątki, na dziś tematu Tesli nie ma u mniej i już choć jako samochód w moich oczach Tesla konkurencji nie ma.
VAGów nie wolę i nie chcę, Korańce odrzucają stylistyką, od biedy ujdą ale tylko wtedy gdybym musiał koniecznie auto zmieniać a że nie muszę to poczekam aż coś nowego fajnego się pojawi albo poukładam sobie w głowie te "historie okołoelonowe".
Chyba trochę przesadzasz w kwestii melona. On ma 13% akcji i rzekomo CEO - ale tą firmą się praktycznie nie zajmuje. Przez politykę musisz rezygnować z fajnego wozu i wybierzesz pewnie taki ze sporą ilością kompromisów. Zastanów się czy warto ...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Przez politykę musisz rezygnować z fajnego wozu i wybierzesz pewnie taki ze sporą ilością kompromisów.
Najwięcej kompromisów jest koniecznych w Tesli.
Zasięg nie zawsze to równoważy, jak dla mnie w ogóle tego nie równoważy.
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Najwięcej kompromisów jest koniecznych w Tesli.
Zasięg nie zawsze to równoważy, jak dla mnie w ogóle tego nie równoważy.
Jakie kompromisy?
Najlepsza wydajność, najlepszy infotainment, skromna ale własna sieć ładowania z dobrymi cenami (poza PL bogata sieć ładowania) , aktualizację co miesiąc, najwyższy stosunek ceny do jakości.

Ale fakt dla niektórych zbyt twarde zawieszenie (dla innych ok bo sportowe bo w symie ciężko o komfortowe zawieszenie dla auta 500KM) ...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Jakie kompromisy?
Najlepsza wydajność, najlepszy infotainment, skromna ale własna sieć ładowania z dobrymi cenami (poza PL bogata sieć ładowania) , aktualizację co miesiąc, najwyższy stosunek ceny do jakości.
Zobacz sobie wątek o powodach dla których nie kupować Tesli.
Była cała lista braków, których nie mają normalne samochody.
Również moja lista.

Bez sensu ją powtarzać, powiem tylko że jako samochód to jest słabizna i tyle.
Jako elektryk - jest super.
Ale rywale potrafią to lepiej połączyć.
 

safeto

Posiadacz elektryka
Jakie kompromisy?
Najlepsza wydajność, najlepszy infotainment, skromna ale własna sieć ładowania z dobrymi cenami (poza PL bogata sieć ładowania) , aktualizację co miesiąc, najwyższy stosunek ceny do jakości.

Ale fakt dla niektórych zbyt twarde zawieszenie (dla innych ok bo sportowe bo w symie ciężko o komfortowe zawieszenie dla auta 500KM) ...
Po jeżdzie próbnej starym y wybrałem forda - włączajace się wycieraczki nie wiadomo po co i promień skrętu autobusu nie spodobały mi się ;)
Zasięg? To samo. Do tego ma CarPlay, AndroidAuto i apki jakie Ja chcę, są rzeczy, których będzie mi brakować w porównaniu do Y, ale jednak go nie wybieram.
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Zobacz sobie wątek o powodach dla których nie kupować Tesli.
Była cała lista braków, których nie mają normalne samochody.
Również moja lista.

Bez sensu ją powtarzać, powiem tylko że jako samochód to jest słabizna i tyle.
Jako elektryk - jest super.

Ale rywale potrafią to lepiej połączyć.

No to albo słabizna albo super warto się zdecydować. Rozmawiamy tutaj o samochodach elektrycznych, więc rozumiem że jest super.

W ogóle wątek nazywa się "Tesla traci swoją zajefajność", więc autor najwidoczniej miał na myśli, że dopiero teraz inne marki wyrównują się do zajefajnej Tesli. Oczywiście każdy ma prawo do własnej opinii i nie każdemu się musi podobać. Narzekajmy na rozwiązania które nam się nie podobają, ale bądźmy przy tym w miarę możliwości rzetelni. Powiedz mi w takim razie jakie auto za 183k zł (bez dotacji) oferuje tyle ile Tesla Model 3 RWD?
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Po jeżdzie próbnej starym y wybrałem forda - włączajace się wycieraczki nie wiadomo po co i promień skrętu autobusu nie spodobały mi się ;)
Zasięg? To samo. Do tego ma CarPlay, AndroidAuto i apki jakie Ja chcę, są rzeczy, których będzie mi brakować w porównaniu do Y, ale jednak go nie wybieram.
Skoro jesteś zadowolony to super :). Ja ze swojej Tesli Model Y jestem również bardzo - zobaczymy jak będzie za parę lat, ale póki co to polecam. Kilka osób przekonałem do Tesli i są całe szczęście również bardzo zadowoleni ;)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
No to albo słabizna albo super warto się zdecydować.
To są dwa różne kryteria.
Rozmawiamy tutaj o samochodach elektrycznych, więc rozumiem że jest super.
Nie - słabizna.
Braki w wyposażeniu prześladowały by mnie codziennie, a zalety oszczędniejszego napędu odczuję kilka razy w roku, albo i wcale, bo zostaną zniweczone przez wolniejsze ładowanie.

Co do przykładów - wczoraj gadałem z gościem który właśnie odebrał Ioniqa 5 AWD za 180 tys,
Zakup za gotówkę, po dotacje ma zamiar dopiero się zgłosić.

Sam kupiłem podobny kilka miesięcy temu (wynajem), tylko kilka tys drożej (ale w trochę wyższej wersji).
 
Top