Dostawy I kw. 2025 roku

Michal

Moderator
Nie zawsze to co jest najszybsze jest kultowe, to tak nie działa jak myślisz.
Mi osobiście nawet się to auto nie podoba. za 50k nówki bym nie przytulił 10 lat temu.
Prędzej Mazdę MX5 ale za wysoki jestem na takie auta - komicznie w nich wyglądam i mega niewygodnie się w nich siedzi.
 
Last edited:

map

Fachowiec
Mi osobiście nawet się to auto nie podoba. za 50k nówki bym nie przytulił 10 lat temu.
Prędzej Mazdę MX5 ale za wysokie jestem na takie auta - komicznie w nich wyglądam i mega niewygodnie się w nich siedzi.
Ale jakie ma to znaczenie czy tobie się niepodoba czy podoba, jak świat motoryzacji odznaczył już Supre jako kult, więc nie ma z czym dyskutować. Poczytaj o MK4 i 2JZ. MK5 może nie stworzy tej samej historii, ale równie zostanie odpowiednio wyceniona jako ginący gatunek. Wizualnie dla mnie bije każdą Tesle na głowę, ale o gustach się nie dyskutuje.
 

Michal

Moderator
Ale jakie ma to znaczenie czy tobie się niepodoba czy podoba, jak świat motoryzacji odznaczył już Supre jako kult, więc nie ma z czym dyskutować. Poczytaj o MK4 i 2JZ. MK5 może nie stworzy tej samej historii, ale równie zostanie odpowiednio wyceniona jako ginący gatunek. Wizualnie dla mnie bije każdą Tesle na głowę, ale o gustach się nie dyskutuje.
Nie zmienia to faktu, że dla mnie takie auto jest równie użyteczne co STAR :p Chociaż może nawet mniej, bo STARem pojechałbym na jakiś dziwny offroad, albo coś może przewiózł - np. betonowe bloczki, a tym? Dla mnie to jest taka sama wartość co Ferrari, Lambo albo marynarka luji viton / dojcze gabana - taki sam bezsensowny kult :p
Chociaż ok, teraz przypomniałem sobie, że jak miałem chyba 16 lat i grałem na konsoli w NFS Underground, to mi się podobała Supra. Ale miałem wtedy 16 lat i zero kasy. Nosiłem dzwony, glany, długie włosy i rozciągnięty sweter.
 

map

Fachowiec
Mi osobiście nawet się to auto nie podoba. za 50k nówki bym nie przytulił 10 lat temu.
Prędzej Mazdę MX5 ale za wysoki jestem na takie auta - komicznie w nich wyglądam i mega niewygodnie się w nich siedzi.
Poza tym co do szybkości w seryjnych autach produkcyjnych. Na prostej to nie ma znaczenia.

Nürburgring Nordschleife lap times​


Toyota Supra GR MK5 czas

7:52.17

Teslą Model 3 Performance 2020

8:11.72

BMW Z4 M40i

7:55.409

Według mnie to zamyka temat objeżdżania Supry.
 

Michal

Moderator
Poza tym co do szybkości w seryjnych autach produkcyjnych. Na prostej to nie ma znaczenia.

Nürburgring Nordschleife lap times​


Toyota Supra GR MK5 czas

7:52.17

Teslą Model 3 Performance 2020

8:11.72

BMW Z4 M40i

7:55.409

Według mnie to zamyka temat objeżdżania Supry.
Powiedziałbym, że co do szybkości aut jakichkolwiek w prawdziwym życiu wynik na nurburing nie ma znaczenia :p
 
Top