slow.sasquatch
Posiadacz elektryka
Niemieckie weź ale tylko te z byłego NRD bo to dobrzy Niemcy byli.
Odczep się od człowieka. Zdecydował świadomie.
Najwyraźniej można decydować tylko jak decyzja w zgodzie z Twoją racją?!
Niemieckie weź ale tylko te z byłego NRD bo to dobrzy Niemcy byli.
nie rozumiem wywodu.Odczep się od człowieka. Zdecydował świadomie.
Najwyraźniej można decydować tylko jak decyzja w zgodzie z Twoją racją?!
Odnoszę wrażenie, że wiele polskich partii o wiele swobodniej i wyraźniej deklaruje antyniemieckość, niż AFD antypolskość. Właściwie nie znalazłem nic o antypolskości AFD, a ich szefowa wyraźnie temu zaprzecza - w szczególności rzekomym zastrzeżeniom do przebiegu granicy
Nie wiem, nie znam się. Powody, kontekst, rezultat?
Starannie nie mam pojęcia w tej sprawie.
Z ciekawości - skąd wiadomo, że świadomie podał nieprawdziwą informację?
Kontrakt z 2020 dotyczy wyłącznie etapu teoretycznego. Objęte innym kontraktem lądowanie zaplanowane było pierwotnie na 2024, ale opóźnienia w trudnych misjach kosmicznych są raczej normą, niż wyjątkiem. W tym wypadku opóźnienie wynika z różnych powodów, z których po stronie SpaceX jest tempo budowania Starshipa, po stronie NASA jakieś zamieszanie z finansowaniem, po stronie Boeinga i Lockheada opóźnienia i problemy techniczne.
Sugestia między wierszami, że opóźnienie jest równoznaczne z defraudacją uważam za manipulację.
Znam powszechną opinię o AFD, ale jednak partia działa w DE legalnie, a Elon nie powiedział nic wojowniczego. O co konkretnie chodzi?
Chyba jest jasne, dlaczego dla Elona dalsze wspieranie Demokratów było niemożliwe?
nerozumiem wywodu.
A tak by odejść od polityki to próbowałem wczoraj poskładać Skodę Elroq i już miałem prawie taniej od Tesli a tu bach.... dodaj 8600 zł za pompę ciepła. To odpowiedź dlaczego europejska motoryzacja padaNiemieckie weź ale tylko te z byłego NRD bo to dobrzy Niemcy byli.