Zimowa wycieczka do Szyczyrku Enyaqiem, bardzo czasochłonna

Ev3

Pionier e-mobilności

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie. pewnie przyłącza odpowiedniego nie mają.
A ile mają maks?

Bo zapewne to i tak wystarczy (jako że raczej niewielu z nas pojedzie Audi GT, Taycanem czy Lotusem, gdzie potrzebne jest faktycznie 350 kW.....).
 

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
A ile mają maks?

Bo zapewne to i tak wystarczy (jako że raczej niewielu z nas pojedzie Audi GT, Taycanem czy Lotusem, gdzie potrzebne jest faktycznie 350 kW.....).
 

Attachments

  • Screenshot_20250227_123309.png
    Screenshot_20250227_123309.png
    148,7 KB · Liczba wyświetleń: 35

Ev3

Pionier e-mobilności
Tylko 150 kW?
No to cienko, myślałem że wszędzie mają wyższe moce.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Zgłaszający problem z tą trasą właśnie Teslę posiada, wg stopki przynajmniej.
dla mnie to nie problem, radzę sobie, ale nie jest łatwo o 200kw na niektórych trasach a co dopiero 350 a stąd wzięła się rozmowa.
Ekoen w ZG nie ma 350 kW?
Jak widzisz tylko 150, na S3 nie jest kolorowo.
Owszem w Szczecinie jest Suc, za Szczecinem w Nowogardzie ionity ale trzeba tam dojechać. Bo po drodze przy trasie jedynie 2x200kw od GW i 2x150

A jaka to odległość?
ja mam jedyne 270km. Świdnica-Łódź Na S8 tylko 2x150kw po dwa kable i zazwyczaj ktoś jest podłączony.
W Łodzi chyba są ładowarki szybsze niż 150 kW.....
W Łodzi pewnie że są, ale skoro mówimy o szybkim ładowaniu 15-25min to szkoda rozmawiać o lokalizacjach do których trzeba specjalnie jechać 10-20min.

I Ionity oraz Ekoen w PoPoznaniu.
jest też 300kw od Polenergi ale jak wyżej. Jadąc S5 do centrum Poznania to Ionity, Polenergia są tak sporo nie po drodze. Ekoen nieco lepiej.
 
Top