Zimowa wycieczka do Szyczyrku Enyaqiem, bardzo czasochłonna

Ev3

Pionier e-mobilności
dla mnie to nie problem, radzę sobie, ale nie jest łatwo o 200kw na niektórych trasach a co dopiero 350 a stąd wzięła się rozmowa.
Nikt nie mówił, że będzie na MOP....
Ważne czy są, nawet jak trzeba nieco trasy nadłożyć.

Z Poznania mam Ionity w każdym głównym kierunku prawie, w odległości 200-300 km, czyli akurat w zasięgu auta.
Wystarczy żeby dojechać komfortowo na drugi koniec Polski.

A jak na końcówkę trasy podładuję na czymś wolniejszym (gdzieś pod Bieszczadami np. ) to nic mi z tego powodu nie ubędzie - przerwy w tak długiej podróży są więcej niż wskazane.
 

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
. Bo po drodze przy trasie jedynie 2x200kw od GW i 2x150
No jestego trochę więcej przy samej drodze,
chyba że o innej trasie mówimy niż Szczecin Wrocław.
Zielona Góra Orlen 2x180
Świebodzin (zjazd ~3minuty) 4x150 gw
Gorzów przy węźle 4x195 gw
+to co piszesz
 
Last edited:

nabrU

Moderator
Piszecie że są 150, 180 czy 200, tyle że ważne jest nie tylko gdzie one są, ale też ile one naprawdę umożliwiają realnie ladowac. Bo wiecie 'na płocie pisało doopa, chłop chciał pogłaskać i mu drzazga weszla' ;)
 

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
Piszecie że są 150, 180 czy 200, tyle że ważne jest nie tylko gdzie one są, ale też ile one naprawdę umożliwiają realnie ladowac. Bo wiecie 'na płocie pisało doopa, chłop chciał pogłaskać i mu drzazga weszla' ;)
są, na niektórych się ładowałem nawet,
nawet wszystkie pokazuje nawigacja Googla.
nie wiem w czym problem
 

nabrU

Moderator
Że nie wyszło kolejne przyp. się do polskich realiów.

Jakie przyp. do polskich realiów? Na prawdę masz problem z moim miejscem zamieszkania :cautious:
Czy każda ładowarka jak ma naklejkę 150kW to realnie ładuje 150kW (nawet jak samochód może tyle)? O to mi chodziło w poście powyżej.

I nie ma tu znaczenia czy to PL, DE czy UK tylko jakie przyłącze tam jest i jak szafa jest skonfigurowana. Przykład wspomniany wyżej gorzowski Greenway, niby 200kW, a wystarczy poczytać komentarze:


A przypominam jakby co, że rozmawialiśmy o 300kW minimum dla e-trona GT...
 
Last edited:

Paweł M.

Posiadacz elektryka
No jestego trochę więcej przy samej drodze,
chyba że o innej trasie mówimy niż Szczecin Wrocław.
Zielona Góra Orlen 2x180
o tej zapomniałem, fakt to jedna z mocniejszych na Orlen. Tylko jeszcze dodajmy że jest to jedna ładowarka z dwoma kablami, nie dwie ładowarki po 180kW
Świebodzin (zjazd ~3minuty) 4x150 gw
W Świebodzinie są dwie ładowarki i trzy kable DC
Gorzów przy węźle 4x195 gw
+to co piszesz
o tym pisałem, dodam że jak dla mnie to najfajniejsze miejsce do ładowania na trasie Wrocław-Szczecin
uściślijmy tylko że są to dwie ładowarki 200kW mające po dwa kable, nie 4x200

Więc wracając do początku rozmowy, żadna z tych lokalizacji na tej trasie nie gwarantuje super szybkiego ładowania.
a mowa tu o
A przypominam jakby co, że rozmawialiśmy o 300kW minimum dla e-trona GT...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Więc wracając do początku rozmowy, żadna z tych lokalizacji na tej trasie nie gwarantuje super szybkiego ładowania.
Ale ta trasa jest w zasięgu e-trona gt BEZ konieczności doładowania po drodze.
Nie było mowy o trasie, tam i z powrotem i tak przez 1000 km.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Ale ta trasa jest w zasięgu e-trona gt BEZ konieczności doładowania po drodze.
Nie było mowy o trasie, tam i z powrotem i tak przez 1000 km.
Mowa była o tym
Na jakim kierunku w Polsce brakuje Ci Ionity w rozsądnych odległościach od siebie?
To nie jest aż tak duży kraj, żeby co 300 km nie dało się znaleźć takowych, zwłaszcza że to tylko raz czy dwa bębędzie.
Podałem na szybko trasę gdzie nie ma co 300km Ionity lub czegoś innego co zapewni ładowanie pow. 250kW
 
Top