Dostawy Y Juniper - 2025

krzyss

Pionier e-mobilności
A u mnie firma rejestrująca samochodu od wtorku zarejestrować nie może, bo im brakuje jakiegoś papierku od leasingu. Miał dotrzeć na dziś, ale kurier nie odbiera telefonu, więc rejestracja przesunięta na jutro. No ciekawe, czy się wyrobią. Komedia :)
A jaki leasing ?
 

TomekK

Zadomawiam się
Jak swojego dostaniecie, to prosimy o raport...

Czy można ustawić aktywację AP na "double-pull", i jeśli tak - czy po np. zmianie pasa następuje degradacja do TACC, czy kompletnie CC się wyłącza.

Odbierałem wczoraj swojego nowego Y, ale nie aktywowałem od razu w ustawieniach AP, więc wracałem na TACC.
Przetestować AP w warunkach autostradowych to będę mógł dopiero jutro lub sobotę, ale przed chwilą miałem krótką podróż w mieście. Włączyłem AP, na delikatnym łuku ładnie skręcał, ale po szarpnięciu kierownicą wyłączył chyba całkowicie CC.
 

inter

Pionier e-mobilności
Odbierałem wczoraj swojego nowego Y, ale nie aktywowałem od razu w ustawieniach AP, więc wracałem na TACC.
Przetestować AP w warunkach autostradowych to będę mógł dopiero jutro lub sobotę, ale przed chwilą miałem krótką podróż w mieście. Włączyłem AP, na delikatnym łuku ładnie skręcał, ale po szarpnięciu kierownicą wyłączył chyba całkowicie CC.
I działa poprawnie, masz się nie siłować z samochodem ;)
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
Odbierałem wczoraj swojego nowego Y, ale nie aktywowałem od razu w ustawieniach AP, więc wracałem na TACC.
Przetestować AP w warunkach autostradowych to będę mógł dopiero jutro lub sobotę, ale przed chwilą miałem krótką podróż w mieście. Włączyłem AP, na delikatnym łuku ładnie skręcał, ale po szarpnięciu kierownicą wyłączył chyba całkowicie CC.

Wolałbym, żeby działał tak jak do tej pory... Czyli TACC działa tak długo, aż naciśniesz hamulec lub go ręcznie wyłączysz...

Zresztą, taki model jest potrzebny żeby S3XY Commander mógł skutecznie działać. Jak auto porzuca całkowicie TACC, to zima... :(
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Wolałbym, żeby działał tak jak do tej pory... Czyli TACC działa tak długo, aż naciśniesz hamulec lub go ręcznie wyłączysz...

Zresztą, taki model jest potrzebny żeby S3XY Commander mógł skutecznie działać. Jak auto porzuca całkowicie TACC, to zima... :(
No ale w poprzednim Y oraz w 3 to się w ustawieniach zmienia. Pewnie tutaj jest podobnie.. Niemożliwe, żeby wyłączyli możliwość używania zwykłego tempomatu.. Bez paniki
 

slow.sasquatch

Posiadacz elektryka
No ale w poprzednim Y oraz w 3 to się w ustawieniach zmienia. Pewnie tutaj jest podobnie.. Niemożliwe, żeby wyłączyli możliwość używania zwykłego tempomatu.. Bez paniki

Nieprawda. Jak masz aktywny AutoPilot, to możesz ustawić sobie aktywację TACC jednym pociągnięciem/klikiem, a AP dwoma.

Wiem, bo tak mam.

Nie ma. Wywalili to i nie można wybrać opcji single / double click. A przejście z TACC na AP wymaga zatrzymania się.
Tragedia 😬

Dzięki.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Nieprawda. Jak masz aktywny AutoPilot, to możesz ustawić sobie aktywację TACC jednym pociągnięciem/klikiem, a AP dwoma.

Wiem, bo tak mam. I takiego ustawienia wymaga też S3XY, żeby wznawiać AP po zmianie pasa.
Mam właśnie dokładnie tak samo ustawione i o tym właśnie pisałem.. Więc co jest nieprawdą?
 
Top