Peżotem e208 robisz 400km w trasie? :ONo to ja biorę swoim mieszczuchem 400 km (Kraków-Budapeszt) na jedno ładowanie, nawet zimą.
Peżotem e208 robisz 400km w trasie? :ONo to ja biorę swoim mieszczuchem 400 km (Kraków-Budapeszt) na jedno ładowanie, nawet zimą.
Przecież napisał: "No to ja biorę swoim mieszczuchem 400 km (Kraków-Budapeszt) na jedno ładowanie, nawet zimą."Peżotem e208 robisz 400km w trasie? :O
Piszę tak od jakiś 2 lat że zimą elektryki nie nadają się na trasy, to zawsze się trafi ktoś kto rzuca się do gardła, bo jego Tesla nie ma żadnych problemów z jazdą zima w trasie, wręcz produkuje prąd a w ogóle to się nie znam i pewnie nie mam Tesli. A ja tej zimy TM3P 300km musiałem robić na 2 ładowania gdy był mróz od -11 do - 13. Te słynne rozmrażanie i przygotowanie auta nie było w stanie rozpuścić zlodowaciałego śniegu z szyb (auto stało 2 tyg na lotnisku w Poznaniu), tyle że lód puścił i dało się zgarnąć śnieg szczotą, ale za to zeżarło ok 10% baterii przez około godzinę grzania... Pomimo grzania baterii miałem tak wolne ładowanie na SC Poznań, że pojechałem dalej, b to było bez sensuDziś znów wziołem skodę 97% baterii
Cały dzień padałoi temp przeciętnie 11C zjechałe. ze stanem 42%, tablet pokazał zużycie 18kwh
O 18.30 wyjazd na basen 60km w jedną temp 3,5c i deszcz
o 22h zaczynamy powrót z basenu 0,5C i śnieg, zamieania się na wodę, tam iz powrotem 3 auta w rowie w 3rch różnych miejscach, czwartek 13stego. Jazda zwykłymi drogami, żadnych expresówek, krajówki i lokalne gminne drogi
97% - 9% przejechane 334km, średnia 18,3kwh na tablecie
Więc pewnie 100%-0% 380-390km by to przejechało, do zaakceptowania, jak nie jeździ się w trasy.
Wniosek, albo elektryki, albo ta skoda i jej rodzeństwo pewnie nie nadają się na zimę, a przede wszystkim zimą z mrozem w trasę.
10% przez godzinę grzania? to tam jest 8kw grzałka?Piszę tak od jakiś 2 lat że zimą elektryki nie nadają się na trasy, to zawsze się trafi ktoś kto rzuca się do gardła, bo jego Tesla nie ma żadnych problemów z jazdą zima w trasie, wręcz produkuje prąd a w ogóle to się nie znam i pewnie nie mam Tesli. A ja tej zimy TM3P 300km musiałem robić na 2 ładowania gdy był mróz od -11 do - 13. Te słynne rozmrażanie i przygotowanie auta nie było w stanie rozpuścić zlodowaciałego śniegu z szyb (auto stało 2 tyg na lotnisku w Poznaniu), tyle że lód puścił i dało się zgarnąć śnieg szczotą, ale za to zeżarło ok 10% baterii przez około godzinę grzania... Pomimo grzania baterii miałem
Nie jest dobrze i nie ma co ściemniać że jest super.
Oczywiście. Z jednym ładowaniem po drodze.Peżotem e208 robisz 400km w trasie? :O
Akurat grzeje silnikami 2x 3.5kW plus pompa ciepła. No i 10% w tym aucie to 7kWh - 12% degradacji baterii...10% przez godzinę grzania? to tam jest 8kw grzałka?
Wow .. i takiej informacji od znawcy oczekuje. Faktycznie poszperałem i potwierdza się że można tyle energii przepalić w godzinę. Zatem wiedząc o tym że tak się dzieje jaki jest sens tak długiego odmrażania? Rozumiem że w tamtym momencie tego nie wiedziałeś i to była nauka na własnym błędzie. Weźmy też pod uwagę że podajesz szczególny przypadek gdzie samochód stoi w od 2 tygodni na mrozie i faktycznie cały zamarzł. Ile dni takich mrozów mamy w PL i ile osób faktycznie doświadczy takiego problemu z BEV. Jak to przeczytają to miejmy nadzieję że już nikt nie będzie robił takich błedów i przez godzinę marnował prądu ..Akurat grzeje silnikami 2x 3.5kW plus pompa ciepła. No i 10% w tym aucie to 7kWh - 12% degradacji baterii...
Teraz bym grzał 10 minut, by tylko w środku było ciepło, zgarnął śnieg zmiotką i od razu jechał jak najdalej, szkoda było tej energii bo przy mrozie do -13 co odmarzlo to zamarzło z powrotem, tylko że niżej.
Rozmrażanie ma sens jak się zgarnie śnieg i tylko szyby trzeba udrożnić, no i żeby uszczelki puściły
No to już z nim przerabialiśmy.Weźmy też pod uwagę że podajesz szczególny przypadek gdzie samochód stoi w od 2 tygodni na mrozie i faktycznie cały zamarzł. Ile dni takich mrozów mamy w PL
W sumie jak tak zamarznie to robię identycznie. Podam skrajne przypadki z mojej stajni:Jak to się ma do twojego ICE. Też go włączasz i podgrzewasz przez godzinę marnując paliwo?