PatiEK_PL

Zadomawiam się
Złomnikowca, o ile lubię słuchać za w sumie fajny język i pomysłowość, to opinie i teorie które wygłasza wołają o pomstę.
Dziwię się że Juliusz Szalek nie trafił na obiad za, w sumie dobry, PR jaki robi samochodom chińskim.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Co oni mają z tymi fotkami przy zastawionym stole... Jakbym Izerę widział. Ja wiem, że taka jest chińska kultura, ale to wygląda tak przaśnie, że aż boli.

Może to po prostu kwestia sali. może nie dało się inaczej ustawić ludzi?

BYD nie zrobił nic specjalnego - wpisał które kanały na YT mają w PL największe zasięgi i zaprosił "jutuberów" na darmową wycieczkę / konferencję / testy. Dotychczas takie zaproszenia dostawali dziennikarze pism papierowych, jednocześnie dostając (ciche) rabaty na zakup tychże samochodów.

Czyli liczy się sam zasięg kanału?

Ps. A można gdzieś sprawdzić zasięgi kanałów motoryzacyjnych?
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Niestety nie mam pojęcia.
Duże "faux pas" popełnili, że nie zaprosili Redaktora Elektrowozu...

Myślę, że to mój błąd i problem. Elektrowóz jest za skromny. Nie mówimy o sobie, że jesteśmy największym portalem o elektrykach w Polsce. A jesteśmy.

Ale to dzięki Państwu w komentarzach i na Forum można uzyskać porady zakupowe od realnych nabywców elektryków. Nie od zacietrzewionych przeciwników, lecz właśnie od prawdziwych ludzi, którzy wydali swoje ciężko zarobione pieniądze na nowinkę, ciekawostkę.

Wiem, że niektóre marki dostają informację zwrotną, że to dzięki Elektrowozowi ktoś kupił ten czy inny samochód. Słyszałem to od samych przedstawicieli marek, zawsze się po cichu dziwiłem, bo wydawało mi się, że media straciły ostatnio na znaczeniu (chociaż ponoć radio dobrze sprzedaje akcje ASO w rodzaju "sprawdź klimatyzację" itd.).

Czas to zmienić. Modyfikuję stopkę maila :)
 

Vicek

Użytkownik
Niestety producentom nie zawsze chodzi o promowanie takiego rodzaju wiedzy jaki można znaleźć na forach ;)
Czy ICE czy BEV myślę, że dobór osób do promowania jest prosty - "miękki obiektywizm" i zasięgi.
 

boa

Posiadacz elektryka
Przedstawiciel polskiego oddziału BYD pochwalił się promocją BYD-a Atto 2 podczas spotkania z dziesiątką kluczowych dziennikarzy w Polsce (źródło):

View attachment 26190

Na tym zdjęciu najpierw zaskoczyła mnie obecność Magdaleny Rdestowicz (druga od prawej), z którą dosłownie parę miesięcy temu rozmawiałem jako ze świeżo mianowaną prezes Leapmotor Polska (Stellantis). Ona akurat dziennikarką nie jest, pewnie przeszła do BYD-a :)

A później przyjrzałem się twarzom i rozpoznałem co najmniej paru mocno antyelektrycznych dziennikarzy. Antyelektrycznych chyba niezupełnie merytorycznie, po prostu z założenia przeciwnych samochodom elektrycznym.

Na tej prapremierze nie było największego polskiego portalu o samochodach elektrycznych ;) Nie będzie nas też na jutrzejszych (25.03) jazdach testowych BYD Atto 2. Wydaje mi się, że w kontekście wzmianek z poprzedniego akapitu warto uważnie przyjrzeć się, jak ten samochód zostanie oceniony – szczególnie w kontekście wcześniejszego nastawienia autorów do aut elektrycznych.

My też robimy krok wstecz i patrzymy.
M. Redestowicz to jak donoszą różne źródła od lutego odpowiada za marketing BYD w PL
 

boa

Posiadacz elektryka
dobreeee.... ciekawe, czy będą chcieli odkupić domenę zajętą przez produkty pewnie nawej wyżej pozycjonowane w piramidzie potrzeb wielu osób ;)
Jakby połączyć hasło BYD z ich alter ego w De to byłoby całkiem marketingowe - build your dreams, buy your dildo 👌
 
Top