Tesla Y Koni Active Suspension

piotrazz

Posiadacz elektryka
@piotrazz jakiś progres w wymianie? :)
Jutro dopiero wizyta w zaufanym warsztacie ;-) Mam nadzieję, że nie trzeba będzie niczego docinać w tych osłonach. Ewentualnie muszę nabyć oryginały gdybym musiał to serwisu jechać Tesli.
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Jutro dopiero wizyta w zaufanym warsztacie ;-) Mam nadzieję, że nie trzeba będzie niczego docinać w tych osłonach. Ewentualnie muszę nabyć oryginały gdybym musiał to serwisu jechać Tesli.
Jakby określić te wrażenia, hmmm. Nie wiem czemu tak długo zwlekałem. Amortyzacja jak trzeba na każdej powierzchni. Bajka ;-) Jakby ktoś chciał sprawdzić wrażenia to na priv. Jestem z Trójmiasta jakby co.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Jakby określić te wrażenia, hmmm. Nie wiem czemu tak długo zwlekałem. Amortyzacja jak trzeba na każdej powierzchni. Bajka ;-) Jakby ktoś chciał sprawdzić wrażenia to na priv. Jestem z Trójmiasta jakby co.
Aż taka różnica jest? Ile w totalu brutto Cię to kosztowało?
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Jakby określić te wrażenia, hmmm. Nie wiem czemu tak długo zwlekałem. Amortyzacja jak trzeba na każdej powierzchni. Bajka ;-) Jakby ktoś chciał sprawdzić wrażenia to na priv. Jestem z Trójmiasta jakby co.
A gdzie mieści się ten zaufany warsztat? I ile cię finalnie wyszło. Też jestem z 3- miasta. Może się kiedyś spotkamy to chętnie sprawdzę.
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
A gdzie mieści się ten zaufany warsztat? I ile cię finalnie wyszło. Też jestem z 3- miasta. Może się kiedyś spotkamy to chętnie sprawdzę.
1500 wymiana + 2800 amortyzatory z Autodoc. Warsztat w Gdyni na Małym Kacku, podam namiary na priv.
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Aż taka różnica jest? Ile w totalu brutto Cię to kosztowało?
Ja czuję różnicę, ale lepiej samemu sprawdzić.
 

ypl

Pionier e-mobilności
1500 wymiana + 2800 amortyzatory z Autodoc. Warsztat w Gdyni na Małym Kacku, podam namiary na priv.
W sumie koszty niewielkie, jakbyś kiedyś się wybierał w okolice Warszawy to daj znać.
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
W sumie koszty niewielkie, jakbyś kiedyś się wybierał w okolice Warszawy to daj znać.
Pewnie na Wielkanoc będę w Wawie.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Dzięki za relacje. Brzmi obiecująco!
A jakie w końcu miałeś numery oryginalnych sprężyn i amorków?
Jakbyś był w Wawie to ja również chętny na porównania, możemy jakiś mini zlocik zrobić ;)

Najbardziej mnie ciekawią poprzeczne pęknięcia asfaltu, czy nawet takie dylatacje po kilka cm. Albo ułożone płyty betonowe z poprzecznymi uskokami. Przy niedużych miejskich prędkościach. Czyli wszędzie tam gdzie te amorki FSD w tym trybie miękkim mogą pracować. Bo takie studzienki, większe dziury, ogólnie nierówna droga to ja nie mam obecnie żadnych zastrzeżeń.
 
Last edited:

piotrazz

Posiadacz elektryka
Dzięki za relacje. Brzmi obiecująco!
A jakie w końcu miałeś numery oryginalnych sprężyn i amorków?
Jakbyś był w Wawie to ja również chętny na porównania, możemy jakiś mini zlocik zrobić ;)
Musiałem niestety jechać, nie zostałem na rozbiórce auta więc nie udało się spisać :( Co do zlotu - jasne. Tak jak wspomniałem Wielkanoc na 100% będę.
 
Top