@boa - dzięki za Twój post. Brakuje testów zużycia przy prędkościach 140 albo więcej.
U mnie z wyliczeń wyszło że średni punkt optymalnej prędkości do czasu ładowania i zasięgu to ok 150-155km. Wszystko powyżej co zaoszczędzę na czasie, oddam na ładowarce. I fakt jest, że EV jeździ z ww. powodów średnio trochę wolniej (niestety).
Każdy niech jeździ ile uważa, byle nie było wypadków. Wypadki robią i oszołomy jadące 100km/h którzy przy zmianie pasa na autostradzie wpadają sami w poślizg, ktoś kto uśnie przy 120 "bo zmęczony" a tak naprawdę znudzony, bo jak tu nie usnąć przy 120 na pustej drodze przez pare godzin i debile jadący 300km w nocy na autostradzie przy dużym ruchu. Nie ma zasady. Tylko jak się rozwali ktoś przy 100 albo uśnie przy 120 w sytuacji, która nie powinna w ogóle stanowić wydarzenia to ma to wydźwięk tragedii i nieszczęśliwego wypadku, i nikt mu nie powie żeby się opamiętał, cofnął do szkoły czy że jest mordercą
U mnie z wyliczeń wyszło że średni punkt optymalnej prędkości do czasu ładowania i zasięgu to ok 150-155km. Wszystko powyżej co zaoszczędzę na czasie, oddam na ładowarce. I fakt jest, że EV jeździ z ww. powodów średnio trochę wolniej (niestety).
Każdy niech jeździ ile uważa, byle nie było wypadków. Wypadki robią i oszołomy jadące 100km/h którzy przy zmianie pasa na autostradzie wpadają sami w poślizg, ktoś kto uśnie przy 120 "bo zmęczony" a tak naprawdę znudzony, bo jak tu nie usnąć przy 120 na pustej drodze przez pare godzin i debile jadący 300km w nocy na autostradzie przy dużym ruchu. Nie ma zasady. Tylko jak się rozwali ktoś przy 100 albo uśnie przy 120 w sytuacji, która nie powinna w ogóle stanowić wydarzenia to ma to wydźwięk tragedii i nieszczęśliwego wypadku, i nikt mu nie powie żeby się opamiętał, cofnął do szkoły czy że jest mordercą