OFF dygresja ad w/w auto :250k to również niebagatelna cześć miliarda.
Można też tak podkreślić ten prestiżowy wydatek
Co do zabezpieczeń. Warto również zabezpieczyć przed radzą G63 AMG za 900k gdyż bardziej niż pewne, iż kiedyś zardzewieje a rdzą z niej zarazi się Fabia sąsiada czego może nie ogarnąć posiadane OC
Nie mniej jednak warto zachować zdrowy rozsądek i opanować emocje tak by przygoda z EV nie zamieniła się z przyjemności w koszmar ☝️✌️
Dokładnie tak. Moja aktualna/piąta to akurat AMG choć buda jest identyczna jak w każdej innej, już była cała robiona przez MB na gwarancjiOFF dygresja ad w/w auto :
Miałem zwykłą Gelę za ok 500 chyba i nie AMG, sprzedałem po kikunastu latach. Koledze do tuningu za spora kasę nawet i ponoć to był tylko lakier na rdzy, nawet aluminium pod uchwytami lusterek spuchło. A auto użytkowałem cywilnie.
Minimalizowanie ryzyka, jeśli będę ładował gdzieś z gniazda 3f to będę się starał z wlasnego evse. Dodatkowo będę używał w domu bo nie specjalnie chciałbym mieć popalony sprzęt w domu przez upływy DC.Jezeli masz uszkodzona instalacje to Twoje zabezpieczenie na mobile EVSE nic Ci nie da no chyba za zakladasz ze ZAWSZE bedziesz ladowal tylko I wylacznie ze swojej EVSE.
Czy dobrze rozumiem?
Ale to nie prosciej kupic mala wodoodporna puszke I zamontowac w niej uklad taki jaki chcesz?Minimalizowanie ryzyka, jeśli będę ładował gdzieś z gniazda 3f to będę się starał z wlasnego evse. Dodatkowo będę używał w domu bo nie specjalnie chciałbym mieć popalony sprzęt w domu przez upływy DC.
tylko zapytałem czy MC 3f ma tą roznicówkę.
Wydaje mi sie ze tutaj chodzi o inny problem.