Jobski

Fachowiec
Szkoda, że podstawowy kolor brzydki.
Dlaczego brzydki :D ja zamówiłem L+HP właśnie w podstawowym kolorze.
Jak to było w jednym serialu The orange it's a new black. :cool:
Ale fakt faktem sprzedawca namawiał mnie na niebiski bo się właśnie produkują.

Brzydki to jest podstawowy kolor EV6
 

electricar

Zadomawiam się
ogolnie każdy salon mowi 360 dni na e niro. Białe UD podstawy sa dostepne ale paskudne. L biała z przyciemnianymi szybami + czarne wstawki i felgi wg mnie jest najlepszym wyborem.
 

Jobski

Fachowiec
Z wyglądu biały jest fajny ale z doświadczenia w utrzymaniu masakryczny.
 

electricar

Zadomawiam się
Z wyglądu biały jest fajny ale z doświadczenia w utrzymaniu masakryczny.
Miałem 4 auta biale, czarne, szare, zielone, czarno-biale, brazowe. Najgorsze co może byc to ciemny kolor, na białym mniej widać kurz niż na ciemnych. Owszem jasny szary jest najlepszy :) Plusem białego jest to że tablica zielona fajnie wyglada :D
 

Cav

Pionier e-mobilności
Miałem 4 auta biale, czarne, szare, zielone, czarno-biale, brazowe. Najgorsze co może byc to ciemny kolor, na białym mniej widać kurz niż na ciemnych.
Tyle że to jest Polska, a nie Egipt.
Więc kurz to problem mniejszy.
Gorzej z syfem z błota (wiosna+jesień+zima+część lata) i robali - toto na jasnym widać masakrycznie mocno i źle to wygląda.
 

darru

Nowy na Forum
Zamowilismy M+SMT dla małżonki z terminem odbioru 30.09. Autko wzięte z tego co było dostępne na produkcji (lista kurczy sie z dnia na dzien i niewiele kolorów do wyboru) bo w przeciwnym razie czas oczekiwania 300 dni. Oby teraz KIA nie anulowała kolejny raz zamówienia jak poprzednio na Xceed.

Rabaty to masakra teraz, 6% plus przednie czujniki w cenie (M-ka nie ma w standardzie) to tyle co udało się wynegocjować
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Tyle że to jest Polska, a nie Egipt.
Więc kurz to problem mniejszy.
Gorzej z syfem z błota (wiosna+jesień+zima+część lata) i robali - toto na jasnym widać masakrycznie mocno i źle to wygląda.
Po ostatnich 12 latach z lakierem w kolorze czarna perła będę polemizował. Na jasnych kolorach dużo mniej widać zabrudzenia, nawet błoto (no, może z wyjątkiem robaków po trasie). Największa tragedia jest wiosną gdzie można zobaczyć na czarnym pyłki roślin, jak przejeżdżasz niedaleko sosny lub świerku to zapomnij że będziesz miał jak tako wyglądający samochód, musiał byś myć go 2 razy dziennie. Najlepszy pod tym względem jest srebrny (poprzednie auto przez 8 lat), biały wypada niewiele gorzej. Najsłabszą opcją z białym jest sytuacja gdy pojawia się korozja bo wtedy czerwone purchelki i rdzawe zacieki widać masakrycznie.
Sam teraz zdecydowałem się na Niro EV w kolorze biała perła choć gdyby był dostępny w ofercie srebrny/jasno szary to też była by dobra opcja.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Tyle że to jest Polska, a nie Egipt.
Więc kurz to problem mniejszy.
Gorzej z syfem z błota (wiosna+jesień+zima+część lata) i robali - toto na jasnym widać masakrycznie mocno i źle to wygląda.
Ze środka nie widać ;-P
 

Najnowsze dyskusje

Top