Olecki

Pionier e-mobilności
Właśnie obejrzałem ciekawy filmik o hybrydzie Niro i okazało się że nie ma ona aku 12V - prąd 12V czerpany jest bezpośrednio z baterii trakcyjnej (znaczy się pewnie przez przetwornicę). W sumie ciekawe rozwiązanie, pytanie czy w elektryku zrobili tak samo. Jeśli tak to jak rozblokować skrzynię jak się bateria trakcyjna wyczerpie, wcześniej można było boostera albo kable z innego samochodu podpiąć- a bez baterii 12V? Z drugiej strony upraszcza to trochę instalację, eliminuje problemy z padającym aku, no i zawsze to parę kilo mniej do wożenia ze sobą.
 

pawcjo

Posiadacz elektryka
Zrezygnuj z auta! :-D Dealer będzie zadowolony ;-)
A jeśli nie i literki robią Ci różnicę (to ad. wniosku kredytowego) poproś o zmianę w liternictwie.
Na jednej rzeczy będzie stratny. W eNiro XL były wentylowane skórzane fotele, a w Niro EV L nie ma tej funkcji i tylko boczki są ze skóry. Da się to przeżyć, ale rozumiem wkurzenie. Sam zamówiłem XL bo się jaram tymi dodatkami :)
 

JareG

Pionier e-mobilności
Na jednej rzeczy będzie stratny. W eNiro XL były wentylowane skórzane fotele, a w Niro EV L nie ma tej funkcji i tylko boczki są ze skóry. Da się to przeżyć, ale rozumiem wkurzenie. Sam zamówiłem XL bo się jaram tymi dodatkami :)
Jak na siedzeniu jest szmata, to wentylowanie nie jest potrzebne :)

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
Na jednej rzeczy będzie stratny. W eNiro XL były wentylowane skórzane fotele, a w Niro EV L nie ma tej funkcji i tylko boczki są ze skóry.
To i lepiej.
Może byłoby czego załować, gdyby to była nappa, albo inna prawdziwa skóra, a nie jakaś plastikowa cerata.
 

Cav

Pionier e-mobilności
A tam, ta skóra eukaliptusowa czy inna nie jest zła
Kwestia gustu.
Wolę alcantarę w zamian.

Poza tym to skóra z PU (poliuretan).
Tencel to tylko dodatek.
Nawet skarpetki go miewają, a nikt nie twierdzi że są skórzane z tego tytułu. ;-)
i porównując w wersjach eNiro L do XL, ta druga była przyjemniejsza.
A w Niro EV?
Bo o nim piszemy.
 
Last edited:
Top