Slawoos

Zadomawiam się
Na początku przeszkadzał mi zagłówek, ale regulacja 3 stopniowa na głębokość sprawia że można ustawić pod swoje wymagania. Tyle że o ile niro "pikało" przy byle okazji to tu jest tego zdecydowanie więcej 😀
 

Sierek

Fachowiec
W Soulu też nie urywają d... niestety.
Jaką masz wersję? Ja mam L + Tech. Czy poza obszyciem kształt foteli się zmieniał między wersjami?

Moja opinia (subiektywna) - od kilku samochodów nie mam wreszcie problemów z bólem kręgosłupa po dłuższej jeździe. Może to kwestia regulacji odcinka lędźwiowego?

Postronni pasażerowie też odbierają moje siedzenia jako b. wygodne :unsure:
 

JareG

Pionier e-mobilności
Jaką masz wersję? Ja mam L + Tech. Czy poza obszyciem kształt foteli się zmieniał między wersjami?
Moja opinia (subiektywna) - od kilku samochodów nie mam wreszcie problemów z bólem kręgosłupa po dłuższej jeździe. Może to kwestia regulacji odcinka lędźwiowego?
Ja mam taką samą wersję. I gdy po pierwszym przejechaniu ciurkiem ponad 1300km czułem udo i pół dudy, to po kolejnych 1200 i 1100km już jest dobrze. Całkiem wygodne fotele, może trochę na styk jeśli chodzi o wielkość, ale dają radę.
Postronni pasażerowie też odbierają moje siedzenia jako b. wygodne :unsure:
Raz wiozłem kogoś na tylnej kanapie, 1200km na raz, z przerwą na zwiedzanie Peenemunde no i ładowania po drodze - i nie marudził. Z przodu też nie było marudzenia.

Pozdrawiam
 

JareG

Pionier e-mobilności
Elektrykiem na raz :)
Ladowal sie pewnie minimum 4 razy po godzinie 🙂
Te 1340km pykłem w trochę ponad 16h, plus ładowanie 6x ~3,5h, plus nieplanowany kibel 0,5h :D
Ale mój rekord to prawie 1600km na raz.. kiedyś. Nadmienię, że jeden taki szalony kolega motocyklista na raz zrobił kiedyś grubo ponad 2000km - ale on z tych, co zapierniczają ponad 200km/h 🤣

Pozdrawiam
 

Attachments

  • e-Soul_64kWh_-_Ionity-5_(1280_x_1024).jpg
    e-Soul_64kWh_-_Ionity-5_(1280_x_1024).jpg
    83,2 KB · Liczba wyświetleń: 11
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
Nieźle nieźle. W takim razie uważasz za dużą wadę prędkość ładowania Niro czy i tak byś takie przerwy robil?
No i właśnie na takich wyjazdach (za granicę, ładowanie głównie na Ionity) te skromne 76kW jakie wyciągam w maxie oczojebem to wada.. no i krzywa ładowania też bez szału. Właściwie jedyna wada tego auta :)
Poza tym można się wnerwić jak stoisz i Ci kapią te elony, a obok zmieniają się auta.. Taycan ładował się jakieś 15min dla przykładu.

Pozdrawiam
 
Top