lookash_c

Pionier e-mobilności
Na jednej rzeczy będzie stratny. W eNiro XL były wentylowane skórzane fotele, a w Niro EV L nie ma tej funkcji i tylko boczki są ze skóry. Da się to przeżyć, ale rozumiem wkurzenie. Sam zamówiłem XL bo się jaram tymi dodatkami :)
O ile mnie pamięć nie zawodzi, to pod koniec produkcji e-Niro opcja wentylowanych foteli zniknęła. Więc "straty" nie będzie.
 

Slawoos

Zadomawiam się
Klimatyzacja może być włączona ale sam samochód twierdzi że ładowanie może potrwać dłużej.
P. S. Jeździłem dzisiaj Niro EV L+Tech. Środek sprawia dobre wrażenie. Nie ma różnicy względem starej niro jeśli chodzi o przyśpieszenie chociaż jakos tak płynniej. Zawieszenie miększe niż w e soulu. Zużycie przy jeździe podmiejskiej z paroma mocnymi przyspieszeniami i włączona klimą dało zużycie około 14kW/100km.
Sam zamówiłem L-kę z jasnym środkiem więc czekam cierpliwie. Auto którym jeździłem było złożone 26 maja (info z etykiety w bagażniku) więc trzeba liczyć na okrągło 3 miesiące od produkcji do dostarczenia do dealera.
 

pawcjo

Posiadacz elektryka
Klimatyzacja może być włączona ale sam samochód twierdzi że ładowanie może potrwać dłużej.
P. S. Jeździłem dzisiaj Niro EV L+Tech. Środek sprawia dobre wrażenie. Nie ma różnicy względem starej niro jeśli chodzi o przyśpieszenie chociaż jakos tak płynniej. Zawieszenie miększe niż w e soulu. Zużycie przy jeździe podmiejskiej z paroma mocnymi przyspieszeniami i włączona klimą dało zużycie około 14kW/100km.
Sam zamówiłem L-kę z jasnym środkiem więc czekam cierpliwie. Auto którym jeździłem było złożone 26 maja (info z etykiety w bagażniku) więc trzeba liczyć na okrągło 3 miesiące od produkcji do dostarczenia do dealera.
Jak oceniasz wyciszenie? Jeździłeś EV6, żeby porównać?
 

Slawoos

Zadomawiam się
Jeździłem EV6 i myślę że nie jest gorzej. Jedyne co mnie zdziwiło to zawieszenie. Dla mnie odpowiada ale jest podłużnie bujająco. Na pewno inaczej niż w starej niro. Wcześniej EV6 nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia jak na swoje rozmiary i klasę, tutaj biorąc pod uwagę segment w którym występuje niro to jest dobrze. Bez porównania np z id3.Tam się czułem jakbym jeździł w środku wielkiej chińskiej zabawki. Niro w tym porównaniu duzo lepiej wypada. I-Pedal fajnie działa, rekuperacja w trybie Auto jakoś tak później reaguje niż w poprzednim niro, być może to kwestia jakiegoś dopasowania w menu. Tu jest wygodnie, fotele dużo lepsze niż we wczesniejszej wersji.
 

Slawoos

Zadomawiam się
Testów nie robiłem dokładnych, nie jeździłem też po autostradzie, ale na pewno jest poprawa względem starszej wersji - mniej słychać pojazdy z zewnątrz.
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
Byle nie był głośniejszy od eNiro.
No i fajnie jeżeli fotele są wygodniejsze, bo w eNiro już jest źle.
 

Najnowsze dyskusje

Top