Tesla Y okiem posiadacza trójki

ciastek

Pionier e-mobilności
Bo to ustawienie zmienia agresywność jazdy, a nie odległości.
Można i tak to ująć.
tempomat uwzględniający sytuację drogową odpowiednio zmniejsza prędkość pojazdu Model 3, aby bez przekraczania zadanej prędkości utrzymać do niego określony odstęp (wyrażony jako czas).
 

Darek1

Posiadacz elektryka

Ustawianie odstępu od poprzedzającego pojazdu​

Aby dostosować odległość, którą pojazd Model 3 ma utrzymywać od poprzedzającego pojazdu, naciśnij przycisk przewijania po prawej stronie kierownicy w lewo lub w prawo. Każde ustawienie odpowiada odstępowi wyrażonemu jako okres, jakiego potrzebuje pojazd Model 3, aby od miejsca, w którym się znajduje, dojechać do tylnego zderzaka poprzedzającego go pojazdu. Ustawienie będzie obowiązywać, dopóki nie zostanie ręcznie zmienione.
Najbliższa odległość jazdy za pojazdem to 2.
Tyle w teorii. W praktyce to jednak ma wpływ nie tylko na czas - odległość, ale też na jego agresywność tak jak pisze @Michal
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Ja wybrałem M3 SR+ i to dwu letni, ponieważ, wg mnie ma najmniejsze zużycie energii, nie potrzebuje 500koni bo kupiłem to auto, żeby oszczędzać inaczej jeździł by, dalej BMW m3 ,podoba mi się z zewnątrz gdzie MY jest takie kobylaste, no jedynie w czarnym kolorze to ładnie wygląda, mam pytanie ile pokazuje Wam MY DulaLmotor Prof. zasięgu jeżdżąc po mieście, nie ile zrobicie tylko ile pokaże w garażu na 100% baterii.
Jeszcze jedno dlaczego nie ma wyboru w listwach dachowych tylko dali w nowych Teslach te matowe czarne, jak już to bym chciał mieć wybór Chrom lub black pianino ale kasa kasa kasa,oszczędnośći.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Performance przy 70% pokazuje 328km
Jeżdżę na krótkich trasach 4-5 razy dziennie. W aucie pokazuje zużycie 20-23kWh/100km

Jak narazie zrobiłem 730km a ładowarka domowa pokazuje że auto wzięło 253kWh tylko bateria 35% więcej niż przy odbiorze. Czyli jak na razie wyszlo 30kWh/100 z wszystkimi stratami ładowania i postojem.
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Performance przy 70% pokazuje 328km
Jeżdżę na krótkich trasach 4-5 razy dziennie. W aucie pokazuje zużycie 20-23kWh/100km

Jak narazie zrobiłem 730km a ładowarka domowa pokazuje że auto wzięło 253kWh tylko bateria 35% więcej niż przy odbiorze. Czyli jak na razie wyszlo 30kWh/100 z wszystkimi stratami ładowania i postojem.
Jak jechałem 190 km w okolice Krakowa i. był plus 17 stopni to zużycie w TM3SR_+ pokazało 10,8kwh co mnie lekko zszokowało :) teraz pokazuje mi np wczoraj na trasie do Oravicy z Śląska 15/16 kwh max.Więc 23 kwh to jakoś dużo co?Jeżeli ktoś ma TM3 DM Peru proszę napisać ile Wam pokazuje w garażu po załak=dowaniu do 100%.Tak jak pisałem mi 360/370 KM.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Auto stoi na zewnątrz i jeździ na trasach 3-10km, wiec przy każdej takiej trasie sie rozgrzewa, rozgrzewanie w trakcie jazdy idzie na konto przejazdu.
 

Jogur

Fachowiec
Jak jechałem 190 km w okolice Krakowa i. był plus 17 stopni to zużycie w TM3SR_+ pokazało 10,8kwh co mnie lekko zszokowało :) teraz pokazuje mi np wczoraj na trasie do Oravicy z Śląska 15/16 kwh max.Więc 23 kwh to jakoś dużo co?Jeżeli ktoś ma TM3 DM Peru proszę napisać ile Wam pokazuje w garażu po załak=dowaniu do 100%.Tak jak pisałem mi 360/370 KM.
TM3 Perf powinien mieć 20 calowe kapcie - zuzycie idzie w górę.
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Ale ja nie mam Dual motor performance, mam SR+ i 18 cali ,a 20 cali to musi być koszmar ponieważ ja odczuwam sportowe zawieszenie na 18 calowych oponach.
 

Jogur

Fachowiec
Ale ja nie mam Dual motor performance, mam SR+ i 18 cali ,a 20 cali to musi być koszmar ponieważ ja odczuwam sportowe zawieszenie na 18 calowych oponach.
telepie w porównaniu do pneumatycznej S, ale spokojnie da się żyć - kiedyś myślalem ze 17 cali i profil 55 w Volvo XC60 to komfort nad komfoty, ale okazało się to prawdą tylko przy wjeżdżaniu na krawężniki ;)
 

Doktor

Posiadacz elektryka
Jeżdżąc TM3 LR zawieszenie było akceptowalne, w TMY P na jeździe próbnej było przyjemniej, ale jak jebło w dziurę, to jebło. Żona w TM3 LR miała chorobę lokomocyjną jako pasażer, a teraz psioczy na drzwi w TMX P, więc zastanawiam się nad TMY P z przerabianym zawieszeniem na miększe. Ktoś coś takiego testował?
 
Top