Boje się tych z allegro. Zamawiam dziś z tej strony, jeden sztywny i jeden regulowany na próbę.
Dziś wybrałem się w tourne na zajęcia z trójką pociech ale bez żony i tak da się jeździć, chociaż miejsca na parkingu zrobiły się węższe bo jednak te kilkanaście centrymetrów szerokości doszło. Czujniki parkowania z przodu by sie jednak przydały, przynajmniej na miesiąc, z tyłu kamery boczne super sprawa, lepiej widac w nocy niż w lusterkach.
Juz postanowione ze jak bedziemy gdzies jechać w 5 to jedziemy starym, a dojdzie jeszcze jeden za jakiś czas. Mysleliśmy o X albo Rivian R1S na pelną ekipę i jako wycieczkowe ale lepszy chyba bedzie Sharan, Multivan albo Pacyfica.
Wiem że temat jest oczami trójki ale pare spostrzezeń oczami VW Tourana w prawie topowej wersji:
1. Tempomat w Y w korku szarpie troche za bardzo, trzeba go ustawić na kilka km/h żeby tego nie robił (VW lepiej działał ale tam znowu po 3 sek stania juz sam nie ruszał)
2. Autopilot super sprawa, wkurza że nie trybi dobrze końca ograniczeń(polskie anulowanie przez skrzyżowanie). Człowiek ma z tym problem a co dopiero komputer, teraz chyba jestem za tym żeby pojawiły się znaki odwołujące
(w VW line assit to kupa przy Tesli). Wkurza mnie tylko to że jak np dociskam gaz to potem przy puszczaniu hamuje poniżej ustalonej pedkości, ale już sobie dopracowałem ze trzeba przyspieszyć troche bardziej i zdjac szybko zupelnie noge
3. Regeneracja świetna, nie mam takiego wyrzutu zeby zwalniać jak w spalinowym
4. Otwieranie drzwi czasem nie działa, musze wybudzić telefon albo poczekać przy drzwiach. Plus za to że działa też przy tylnych drzwiach (w VW miałem tylko w przednich co mnie irytowało). Czy z z kluczykiem za tysiaka działa dobrze?
5. Nawigacja, oprogramowanie, asystent głosowy i kontrola z aplikacji jak narazie złoto