Mam to samo w Model3 i telefon z Androidem. Odznaczyłem oszczędzanie energii dla aplikacji Tesla, ale i tak nie pomaga. Czasem podejdę i muszę włączyć ekran, żeby samochód się otworzył. Nie muszę wyciągać telefonu z kieszeni i odblokować. Musi się tylko pojawić ekran blokady.4. Otwieranie drzwi czasem nie działa, musze wybudzić telefon albo poczekać przy drzwiach. Plus za to że działa też przy tylnych drzwiach (w VW miałem tylko w przednich co mnie irytowało). Czy z z kluczykiem za tysiaka działa dobrze?
Ja zauwazylem ze szarpie w korku jak jest autopilot zalaczony ale jak przelacze na zwykly tempomat to ladnie i plynnie jedzie.Jaką masz ustawioną odległość? Zauważyłem, że na 2 mocniej szarpie niż na 3.
W zasadzie nie jeżdżę z tempomatem ustawionym na mniej niż 3
Sprawdź jakie masz ustawienia agresywności na jednym i drugim, bo obstawiam, że na tempomacie masz 7, a na AP 2 i stąd różnice w działaniuJa zauwazylem ze szarpie w korku jak jest autopilot zalaczony ale jak przelacze na zwykly tempomat to ladnie i plynnie jedzie.
Ostatnio po aktualizacjach sa takie problemy… wiec moze ogarna.Mam to samo w Model3 i telefon z Androidem. Odznaczyłem oszczędzanie energii dla aplikacji Tesla, ale i tak nie pomaga. Czasem podejdę i muszę włączyć ekran, żeby samochód się otworzył. Nie muszę wyciągać telefonu z kieszeni i odblokować. Musi się tylko pojawić ekran blokady.
A da sie mieć różne? Dziś sprawdziłem i jak ustawie na AP, a potem włacze tempomat to mam to samo. W korku nie miałem okazji jechać i nie bede miał długo okazji ale praktycznie nie widac różnicy miedzy 2 a 7 jesli chodzi o odległośćSprawdź jakie masz ustawienia agresywności na jednym i drugim, bo obstawiam, że na tempomacie masz 7, a na AP 2 i stąd różnice w działaniu