Serwis Warszawa

aadamuss

Posiadacz elektryka
No ale czego nie wiesz ? to że nie wszystkie informacje są na stronie tesli to nie jest nic dziwnego. Wielu producentów nie o wszystkim informuje na stronach. Poza tym czy przeciętnego użytkownika obchodzi jak jest bateria ? raczej potrzebuje informacji o zasięgu i już.
jak szukasz szczegółowych informacji technicznych to sprawdź tu: https://ev-database.org/car/1555/Tesla-Model-3
Oczywiście (moje zdanie) jak pisze w innych markach to wnerwiam sie bo wymieniają zagłówki, 3 światło stopu, itd. takie rzeczy że jeszcze brakuje wymienienia kierownicy. Strasznie mnie to wkurza. A jak jest u Tesli odwrotnie. Przyznaję że kilku informacji brakuje, ale tragedii niem.
Znam takich co nie wiedzą jaki silnik mają w aucie spalinowym. Kupują auto w określonym kolorze :) coraz więcej takich.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jezu, dzielisz wlos na czworo. Tesla pięknie estymuje zasięg zaraz po przejechaniu krotkiego dystansu.
To tak sofistyka "a co by bylo jakby tam wasza matka...."
Jesli chodzi o zamówienia to ci co zamowiliz czujnikami a im zabrano byli pyfani. Nowi mają w opisie zasady dzislania Tesla vision.
Ci pierwsi płaczą ale klikneli że się zgadzaja na brak. Drudzy mogą kupic np Nissana czy BMW.
Ktos pyta o wyposazeniu ale zanim zamówił to sie nie dowiedział? Jest wszystko co trzeba, ostatecznie mozna ruszyc dupe i trudno pojechać do cywilizacji i się dowiedziec naocznie. To kosztuje trochę zachodu ale wydajemy ok 250 tys+ to jak komuś zależy....
Naród malo zaradny, jak pisalem nie ma w Tvp to nie ma nigdzie..
Kupowalem Ske czy G i o szczegolach to raczej diler g wiedział. Są mfora, są kluby. I tu Tesla wyjatkowo duzo informuje inni niesfety nie
 

Cav

Pionier e-mobilności
Jezu, dzielisz wlos na czworo. Tesla pięknie estymuje zasięg zaraz po przejechaniu krotkiego dystansu.
Estymuje i informuje chętnego jeszcze przed jej zakupem, czy starasz się nie zrozumieć o co mi chodzi?
Jesli chodzi o zamówienia to ci co zamowiliz czujnikami a im zabrano byli pyfani.
I o takim przypadku mówię.
Ja nie lubię być.

Skąd mogę wiedzieć, co ubędzie w wyposażeniu między zamówieniem a odbiorem, skoro wyposażenia nie ma na zamówieniu, ani nawet w żadnym cenniku, który mógłby stanowić podkładkę?
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Nie chodzi o to co wiem, tylko o to co jest na zamówieniu.
Ma być każdy szczegół samochodu, którym akurat mogę być zainteresowany.

Żeby nie było tak, że np. zamawiam auto z radarami, a odbieram bez nich i nie mogę nic z tym zrobić, bo na zamówieniu tego nie było.

Zobacz sam, ilu ludzi, którzy już zamówili ostatnio model RWD, pyta na forum jak on jest wyposażony.
Dla mnie to jakiś absurd, nie lubię loterii...

Kup z placu albo używany.
A może Tesla jest nie dla Ciebie, bo jeśli musisz mieć kontrolę nad każdym szczegółem, to będzie Cię wkurzać każda większa aktualizacja, która przynosi zmiany na które nie masz wpływu.

Nie bzdurz.
Zasięg zimą będzie inny niż latem, jesteś przekonany że Tesla informuje o tym zimowym?
Bo ja jestem przekonany że nie.
Więc na podstawie wielkości baterii jestem w stanie oszacować zasięg w każdych warunkach.

I dzięki temu mam szansę wiedzieć, czy zimą dojadę z chaty na działkę nad morze bez ładowania czy nie.
Zasięg to wypadkowa prędkości, temperatury zewnętrznej, prędkości wiatru, temperatury w kabinie, opon, felg, stylu jazdy, nawierzchni, nachylenia terenu, masy brutto... jak sobie wyobrażasz, żeby producent prawidłowo podał zasięg?

Z drugiej strony jest EPA, WLTP, ABRP i nawigacja pokładowa, z których rozsądny człowiek może sobie oszacować, jak daleko zajedzie
 

Cav

Pionier e-mobilności
Kup z placu albo używany.
A może Tesla jest nie dla Ciebie, bo jeśli musisz mieć kontrolę nad każdym szczegółem, to będzie Cię wkurzać każda większa aktualizacja, która przynosi zmiany na które nie masz wpływu.
Coś w tym jest, chyba trafiłeś w punkt.
Z drugiej strony - lubię zmiany, ale takie które coś dodają, natomiast w druga stronę to powinna być wyłącznie MOJA decyzja.

Mimo to - kusi (Wy kusicie).
Zasięg to wypadkowa prędkości, temperatury zewnętrznej, prędkości wiatru, temperatury w kabinie, opon, felg, stylu jazdy, nawierzchni, nachylenia terenu, masy brutto... jak sobie wyobrażasz, żeby producent prawidłowo podał zasięg?
A czy to ja zacząłem z zasięgiem?
Chcę wiedzieć jaka jest bateria, zasięg przeliczę sam.

Przykładowo - jakbym zamówił (tak jak było kiedyś w tm3) 56 kWh, a dostałbym 60 kWh, to bym się nie obraził.
Ale w drugą stronę?

Albo kilka (?) tysięcy rekompensaty do kieszeni, albo odszkodowanie za niedotrzymanie umowy i kupuję co innego.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Cav - w instrukcji do Tesli Model 3 jest napisane, że zasięg może się zmniejszyć pod wpływem m.in. niskiej temperatury.
Czyli sam przyznajesz, że taka informacja jest funta kłaków nie warta.

Co innego pojemność baterii - to jest wartość stała i niezmienna.
I jak dla mnie istotna, w elektryku nawet bardzo istotna.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Zasięg zimą będzie inny niż latem, jesteś przekonany że Tesla informuje o tym zimowym?
Żaden producent ICE nie poinformował mnie, że zasięg zima będzie inny niż latem. Tym bardziej, nie poinformował, że zasięg będzie inny niż deklarowany przez nich w dokumentach :D
 

Cav

Pionier e-mobilności
Żaden producent ICE nie poinformował mnie, że zasięg zima będzie inny niż latem.
Przeczytaj o czym mowa - nie interesują mnie dane producentów o zasięgu.
Dane od Tesli również nie.
Chcę wielkość baterii.
Na zamówieniu już.
 
Top