Skandaliczna jakość samochodu

krzyss

Pionier e-mobilności
Kolego - pouczasz mnie a ja czytam miedzy wierszami - "z pamieci ci nie powiem" "przyznam sie bez bicia ze nie mam pewnosci".
Wiec moze zamiast pisac te dlugie moraly - sprawdz i napisz krotko jak wyglada odstapienie od umowy leasingu ze wzgledu na nieodebranie Tesli w salonie.

Dluga historia ktora ma jeden moral - masz problemy z forma finansowania a nie z odbiorem Tesli.
Bo powtorze kolejny raz - nie podoba Ci sie Tesla przy odbiorze, mowisz nie dziekuje poprosze inna a jak nie to do widzenia (tracisz 500 PLN zadatku).

A to ze masz lipny leasing czy pozyczyles 250 tys PLN od gangstera na lichwe ma w tym przypadku male znaczenie.
To ty aie lepiej doucz, w Polsce tak nie ma i nigdy nie bylo, w umowie jest zapis ze jesli auto jest nie sprawne czy cos to leasingu nie interesuja problemy dostawcy, to jest problem klienta ktory wzial leasing. Takie zapisy ma 100% leasingow w Polsce. Moge Ci podeslac umowe santandera i warunki.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Przykre ale niestety jak nie ma ekstra zapisu, to przekichane
Warto poczytać i popytać przed
Np tu dla tych co jszcze nie brali

 

newbe

Posiadacz elektryka
Wlasnie doczytalem na stronie tesli ze laduje sie z SuC w 15minut na 275km. Komus sie to udalo?
No całkiem może to być prawdą tylko że mają buc spełnione określone warunki:
  1. Poziom naładowania baterii 5-10%
  2. Nawigate to Superchardger
  3. No i przełączenie na wskaźnik idealnego zasięgu :)
PS: Lądowałem na V3 przed otwarciem. Nawigate to SuC nie działało, maksymalnie zarejestrowałem chyba 162 [przepraszam za pomyłkę] kW i od razu schody w dół.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
No całkiem może to być prawdą tylko że mają buc spełnione określone warunki:
  1. Poziom naładowania baterii 5-10%
  2. Nawigate to Superchardger
  3. No i przełączenie na wskaźnik idealnego zasięgu :)
PS: Lądowałem na V3 przed otwarciem. Nawigate to SuC nie działało, maksymalnie zarejestrowałem chyba 262 kW i od razu schody w dół.
Skoro “nawigate” nie dzialalo to nie podgrzalo baterii, masz jakies fotki z ladowania 262kW ? Bo takich rekordow nie widzialem.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
No to jedziemy dalej. Nie działające światła to drobiazg. Uwaga, mogą odpaść ci hamulce 😉

Tesla została zobowiazana do wycofania około 6000 pojazdów Model 3 i Model Y. NHTSA, 25 maja 2021 opublikowała wycofanie z rynku Modelu 3 z lat 2019-2021 oraz Modelu Y z lat 2020-2021. Śruby zacisku hamulcowego mogą być poluzowane, co pozwala zaciskowi hamulca na oddzielenie się i kontakt z obręczą koła informuje NHTSA. Luźne zaciski hamulcowe mogą potencjalnie wejść w kontakt z obręczą koła. Może to spowodować utratę ciśnienia w oponie, a ryzyko wypadku może wzrosnąć, podała agencja. Tesla zajmie się problemem za pośrednictwem wewnętrznych centrów serwisowych, sprawdzając śruby zacisków hamulcowych i dokręcając je, jeśli są luźne. Może być konieczna wymiana śrub zacisku, ale Tesla wykona konserwację lub wymianę bezpłatnie, zgodnie z publikacją NHTSA.

Tutaj możecie sprawdzić swoje numery VIN:
 
Last edited:

p0li

Pionier e-mobilności
Ale przecież nie przyszedłem z walizką pieniędzy. Wszystkie podatki popłacone.

JEŚLI JEST TU KTOŚ ZE SKARBÓWKI TO DONOSZĘ ŻE WSZYSTKIE PODATKI POPŁACONE.
o cholera - musze do kancelarii zlozyc doku za 2019r - dobrze ze mi przypomniales o_O
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Jest kontynuacja historii człowieka z Niemiec, który niedawno odebrał niebieskie auto w którym tylko drzwi i zderzaki nie mają wad lakierniczych. Podpinam zdjęcia dla tych co nie czytali wcześniej. Podczas odbioru na miejscu pięknie został spisany protokół. Wszystkie wady zostały zaznaczone naklejkami, opisane i obfotografowane, tak typowo po niemiecku. Nikt na tym etapie nie zakwestionował z Tesli tych uwag. Człowiek ostatecznie samochód odebrał i pojechał do domu. Następnie Tesla wezwała go z powrotem do Centrum Serwisowego w Hanowerze (gość ma godzinę w jedną stronę), aby oceniono wady w obecności lakiernika. Po wizycie, wady lakieru zostały potwierdzone i gość wrócił znowu do domu bez żadnej decyzji, bo koszt naprawy samochodu przekracza 5000 EUR i decyzję musi podjąć centrala Tesli. Czyli był już dwa razy i nic nie uzyskał. W najlepszym wypadku czeka go trzecia wycieczka. Dobrze, że w jedna stronę ma godzinę, a nie trzy. Do ponownego lakierowania są belki dachowe, błotniki, klapy bagażnika, progi wewnętrzne i zewnętrzne, wymiana krzywo wklejonego dachu, itp… Dzwoniąc do warsztatu malarskiego powiedziano mu, że Tesla nie przejmuje się tymi błędami w produkcji, ponieważ większość klientów nie narzeka…

Czy po tych wszystkich zabiegach, jeśli naprawa dojdzie do skutku, ten samochód nadal można nazwać fabrycznie nowym, czy raczej refurbished i powinien być tańszy?

Druga myśl. Niemcy widać, że są dużo słabiej zorganizowani niż Polacy. U nas od teraz każda jedna Tesla przed wydaniem przechodzi szczegółowy przegląd i wszystkie wady są usuwane, a tam sprzedaż trwa od długiego czasu i taka amatorszczyzna… Przecież te statki z samochodami z US płyną kilka tygodni, mogliby je po drodze domalować 🙂

21592490-7FC7-4DA1-8E60-7E534FD10F21.jpeg
0F56D7C9-44F8-45EB-910F-E21877BF3362.jpeg
575DA1D8-F769-47C3-94FD-6639AD78E5F0.jpeg
E0852AC7-EF0E-47B5-BDD6-8D7FF5C480C4.jpeg
 
Last edited:

Bartosz

Pionier e-mobilności
Takiego czegoś jeszcze nie widziałem. Nowemu właścicielowi z Niemiec przewód wysokiego napięcia wisi swobodnie na wierzchu pod samochodem. Zatwierdzone do naprawy na gwarancji. Pracownik Serwisu powiedział, że jakby doszło do najgorszego, właściciel mógłby zostać porażony prądem. Warto wpisać na listę kontrolną 🤪

21EAE1E7-37A2-476E-A62F-6FA1558FB82C.jpeg
 
Top