10 powodów, aby nie kupić nowej Tesli

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Jeśli już przeszedłeś przez te racjonalne aczkolwiek subiektywne argumenty na „NIE” i nadal w Twoim sercu Tesla „płonie”, no to cóż zrobisz jak nic nie zrobisz…
Życzę Ci wielu satysfakcjonujących podróży i bezawaryjnych tysięcy kilometrów oraz najniższej z możliwych degradacji baterii 😊a ja pewnie następnym razem jeszcze dłużej będę czekał w Kostomłotach na swoją kolej przy SuC...
środowisko Tesli jest bardzo przytulne ponieważ prędzej czy później wszyscy spotykają się na SUC w Kostomłotach w kolejce, jeśli ktoś nie lubi tego typu relacji socjalnych to lepiej nie kupować Tesli. świetny wątek i bardzo kluczowe punkty.
 

nabrU

Moderator
@JM&JM 'ósemeczka' wymaga poprawy bo zapomniałeś o tak lotniczej funkcji w Tesli jak autopilot (no chyba, że podszedłeś do tego 'po angielsku' bo tam ta funkcja w naszych samochodach nazywa się 'Autosteer')
 

JM&JM

Posiadacz elektryka
@JM&JM 'ósemeczka' wymaga poprawy bo zapomniałeś o tak lotniczej funkcji w Tesli jak autopilot (no chyba, że podszedłeś do tego 'po angielsku' bo tam ta funkcja w naszych samochodach nazywa się 'Autosteer')
Nie zapomniałem ale na ten moment FSD w EU jest ograniczone do nadzorowane😊
 

nabrU

Moderator
Autosteer to nie jest FSD, tylko to co w PL nazywacie autopilotem i ma to przecież każdy w Tesli w wersji bazowej
 

JM&JM

Posiadacz elektryka
Autosteer to nie jest FSD, tylko to co w PL nazywacie autopilotem i ma to przecież każdy w Tesli w wersji bazowej
Fakt. Ale uważasz że to jest dobry argument przeciw zakupowi? W sumie ghost braking za tym przemawia 😂
 

Pepek

Posiadacz elektryka
26. Jeżeli uważasz, że nawigacja w aucie służy do nawigacji to Tesla nie jest dla Ciebie.
27. Jeżeli lubisz jeździć często używając tempomatu, albo tempomatu adaptacyjnego to Tesla nie jest dla Ciebie
A to ciekawe te punkty. Można prosić o rozwinięcie? Bo ja mam nalatane > 61kkm w niecałe 2 lata i szczerze mówiąc to chyba z 95% na tempomacie lub autopilocie, więc ciekawi mnie cudzy punkt widzenia.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
A to ciekawe te punkty. Można prosić o rozwinięcie? Bo ja mam nalatane > 61kkm w niecałe 2 lata i szczerze mówiąc to chyba z 95% na tempomacie lub autopilocie, więc ciekawi mnie cudzy punkt widzenia.
Tempomat w Tesli słabo utrzymuje odległość. Zbyt wolno przyspiesza, zbyt późno hamuje. Jest troszke zbyt zrywny w korku. Dodatkowo działa jak na AP czyli reaguje na pojazdy z przeciwka, czego nie robi żaden inny tempomat oparty o radar. jazda na krajówkach i wymijanie sie z TIRami może powodowac regularne przyhamowania( to trzeba odróżnić od phantom braking, które tez się zdarza, juz bardzo sporadycznie i to dzieje sie bez logicznego powodu, np przez jakies cienie, czy brudna droga)

Nawigacja działa czasem szalenie. Przykład:
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Można prosić o rozwinięcie?
Fantomowe hamowania, mam to bardzo często, wręcz niebezpieczne.
Nawigacja działa jak chce, potrafi zerwać połączenie i pokazywać trasy z d.... , fantomowe jak przy autopilocie. Jak się człowiek zagapi to może nie dojechać na ładowarkę. Miałem tak ostatnio jadąc do Zakopanego, niepotrzebne nerwy.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Fantomowe hamowania, mam to bardzo często, wręcz niebezpieczne.
Nawigacja działa jak chce, potrafi zerwać połączenie i pokazywać trasy z d.... , fantomowe jak przy autopilocie. Jak się człowiek zagapi to może nie dojechać na ładowarkę. Miałem tak ostatnio jadąc do Zakopanego, niepotrzebne nerwy.
Ok, to czasem się zdarzą faktycznie, ale to z raz na kilkaset km i nie nazwałbym ich jakoś niebezpiecznymi, po prostu zwalnia na chwilę, zanim pogonię nogą.
A z nawigacją to nie miałem nigdy problemu - jedynie nie zna nowych dróg/ich zmian, ale to aktualizacja map naprawia zawsze po jakimś czasie. Dobra, to teraz wiem, czemu mnie te opcje zdziwiły.
 
Top