2022.36.2 już się zaczyna instalować na świecie

poochaty

Posiadacz elektryka

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Dzisiaj na nowym sofcie pokoleli rozsypały się:
  • tempomat
  • autopilot
  • hamowanie awaryjne
Wczoraj było ok, ale dzisiaj przed wyjazdem musiałem naładować do 100% i się zaczęło.
Najpierw w korku wyłączał się tempomat, a po załączeniu autopilota też co chwile zrywał. Po wyjechaniu na S-ke Tesla się zupełnie obraziła i wyłączyła wszystko (łącznie z hamowaniem awaryjnym).
Po wyłączeniu auta komunikaty o autpilocie znikły ale hamowanie awaryjne dalej się swieci.
Miał ktoś coś podobnego?
Zgłosiłem serwis, ale przypisali mnie do fizycznego, zamiast sprawdzić logi auta. Tutaj tez potrzebował bym pomocy kogoś bardziej doświadczonego jak zgłosić usterkę softu a nie fizyczny serwis.
 

Michal

Moderator
Nie miałem takich problemów i dziś ruszam w trasę do Szczecina, więc nie strasz :(
Usterkę softu zgłaszasz normalnie przez apkę ale niestety musisz wybrać jakiś serwis (ja kiedyś wybrałem CZ, bo był bliski termin). Przy czym oni to weryfikują przed podjęciem i odezwą się do Ciebie zanim wypadnie termin.
 

Piencu

Nowy na Forum
Hejka, Czy zauważył może ktoś zmianę pracy wykresu np. z ostatnich 10km? Do tej pory średnia tego wykresu z 10km pokazywała mi ~19kW~20kW, po tej aktualizacji, na tej samej trasie zbiło mi nawet do 13.5kW~16kW.
Zdziwiło mnie to dość mocno, ale od razu po instalacji przybyło mi "zasięgu" przed instalacją miałem 380km po instalacji zrobiło mi sie, że jeszcze mam 396km zasięgu. Styl jazdy i trasa mi się nie zmieniła ;-) przed i po aktualizacji, warunki pogodowe bezmała identyczne. Auto parkowane pod chmurką.
Mam X Raven, zauważył może ktoś jeszcze jakąś optymalizację na silnikach?
 

Ja6ek

Zadomawiam się
Zacząłem wątek, wszyscy już macie, a mi Elon dalej każe czekać ehhhhhhhhhhhhh
Czyli zgodnie z przysłowiem "Nie ważne jak się zaczyna ale jak się kończy" ;).. a poważnie, ciężko wykryć algorytm przydzielania aktualizacji ale wydaje się że, za chwilę się pojawi dobry news. Osobiście zwykle jestem zaskakiwany że coś się pojawiło nowego.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Ostatnimi dniami po mieście (na krótkich dystansach) jeżdżę w (ręcznym) ustawieniu klimatyzacji: A/C off, nawiew na 1, temp. na minimum "Lo". Wydaje mi się, że w ten sposób nie jest odpalana klima ani grzanie auta więc w teorii nie powinna na to schodzić żadna dodatkowa energia (uważam, że na dystansie kilku km to nie ma sensu, zwłaszcza w taką pogodę).
IMG_9443.JPGDzisiaj pierwszy raz jeździłem z nowym softem i w apce energia pojawiła mi się podpowiedź, że ustawienie klimy na 22st. pozwoli mi zaoszczędzić 0,1% energii. W pierwszej chwili pomyślałem, że to pewnie bug w sofcie, sprawdzający tylko ustawioną temp. a nie to czy A/C jest włączone czy nie. Ale później pomyślałem, że może ustawienie wyższej temperatury w aucie sprawi, że octavalve jakoś sprawniej będzie chłodzić baterie...? Tylko, że w sumie to ona się raczej zbytnio nie nagrzeje przy przejechaniu kilka km... Ktoś potrafi to jakoś sensownie wytłumaczyć?:p
IMG_9442.JPG
 
Top