2023.12.X

6a8

Posiadacz elektryka
I to chyba z kategorii głupich błędów, bo raczej nie będzie ładowarek pokładowych o mocy 33 kW.
Ale pamiętajmy, że oni mają 110 V, poza tym 48 to 3 x 16. Tak czy inaczej - to błąd.
No, chyba że to efekt uboczny podejścia pod unifikację oprogramowania pod przyszłe produkty.
Poza tym, to się jakoś galaretowato zachowuje : nie zawsze pamięta ustawione 10 A dla lokalizacji.
 

daniel

Señor Meme Officer
I to chyba z kategorii głupich błędów, bo raczej nie będzie ładowarek pokładowych o mocy 33 kW.
Ale pamiętajmy, że oni mają 110 V, poza tym 48 to 3 x 16. Tak czy inaczej - to błąd.
No, chyba że to efekt uboczny podejścia pod unifikację oprogramowania pod przyszłe produkty.
Poza tym, to się jakoś galaretowato zachowuje : nie zawsze pamięta ustawione 10 A dla lokalizacji.
To chyba amerykańskie ustawienia. Tak jest w instrukcji do Wall Chargera. Screenshot_2023-05-07-11-20-52-026-edit_com.google.android.apps.docs.jpg
 

masterolo

Nowy na Forum
Hej,
Ja odebrałem w zeszłym tyg TY LR, miała już ściągniętą aktualizację do 2023.12.5. Zainstalowałem ją, ale czujników parkowania nie widzę. Powinna Tesla Vision działać automatycznie, czy trzeba ją włączyć, czy co jest nie tak? Ktoś podpowie?
 

masterolo

Nowy na Forum
Powinna działa sama z siebie, a czujników nie masz (ultradźwiękowych) masz Tesla Vision.
Czujników nie mam, ale prawie w dom wjechałem tyłem, więc chyba nie działa. Ten restart z rolek to coś więcej jak wyjście/wejście do auta?
 

pluto

Pionier e-mobilności
Czujników nie mam, ale prawie w dom wjechałem tyłem, więc chyba nie działa. Ten restart z rolek to coś więcej jak wyjście/wejście do auta?
Tesla nie posiada hamowania przed przeszkodą w trakcie cofania (ma tylko sygnalizację wizyjno/dzwiękową).

Naciśnięcie przycisków przewijania powoduje tylko ponowne uruchomienie ekranu dotykowego. Nie uruchamia ponownie żadnego innego elementu pojazdu i nie włącza ani nie wyłącza zasilania.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Tesla nie posiada hamowania przed przeszkodą w trakcie cofania
Od 2023.12 może zahamować przy cofaniu.
Celem układu automatycznego hamowania awaryjnego jest zmniejszanie siły zderzeń czołowych lub kolizji podczas cofania, gdy funkcje pojazdu są ograniczone.
Nie można jednak nazwać tego hamowaniem przed przeszkodą.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Od 2023.12 może zahamować przy cofaniu.

Nie można jednak nazwać tego hamowaniem przed przeszkodą.
To że może to nie znaczy że hamuje przed przeszkodą :ROFLMAO:
 
Top