2024.32

Michal

Moderator
No to instaluje i sprawdzę
 

Hubi

Fachowiec
Akurat dziś zrobiłem 250 km po S, DK i DW na 2024.32.6, z czego duża część na autopilocie EAP (w ramach testów, bo ciągle wymaga to więcej skupienia niż jazda na samym tempomacie lub w pełni manualna).
TM3HL LR.

Upomnień faktycznie jakby mniej. Oczywiście nie ma mowy o jeździe bez stawiania oporu na kierownicy.

Ogromnym plusem jest mniejsza bojaźliwość przed ciężarówkami jadącymi z naprzeciwka po DK/DW.
W poprzednich wersjach niemal przy każdej ciężarówce mijanej na łuku drogi Tesla wpadała w panikę i hamowała w momencie mijania się z tirem, nawet na tempomacie adaptacyjnym.

Dziś (2024.32.6) chyba tylko raz planował się wystraszyć i hamować (z doświadczenia w ostatniej chwili poganiam go gazem), przy dość ciasnej mijance na łuku drogi.

Wymaga jeszcze przetestowania, ale z dzisiejszych doświadczeń mogę powiedzieć, że idzie to w lepszą stronę.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Ogromnym plusem jest mniejsza bojaźliwość przed ciężarówkami jadącymi z naprzeciwka po DK/DW.
W poprzednich wersjach niemal przy każdej ciężarówce mijanej na łuku drogi Tesla wpadała w panikę i hamowała w momencie mijania się z tirem, nawet na tempomacie adaptacyjnym.
Miejmy nadzieję, że nie zaimplementowano tam jakiegoś algorytmu "game o chicken" i jednak ostatecznie Tesla zareaguje w przypadku faktycznego zagrożenia i jazdy kolizyjnej na tira... ;-)
 

Michal

Moderator
Last edited:

Slaww

Fachowiec
U mnie bąble nie niwelują komunikatu i mam taki chip - leży gdzieś.
A będzie działał jak gałka lewa lub prawa zastępuje ruch kierownicą .
Tak było w Teslach , że wystarczylo głośność ruszyć i AP się uspokajał . Sprawdź.
Jak tak będzie mogę Ci przesłać dla przetestowania via InPost.
A potem opchnąć za np 2/3 ..ceny jaką masz zapłacić na Ali . Nie ryzykujesz, bo jak będzie lipa, to kasy nie chcę a badziew wywalisz .
Faktycznie u mnie też nie niweluje kominikatu, czyli lipa :(
 

Michal

Moderator
Trochę jakby rzeczywiście lepiej wykrywał dotknięcia kierownicy - wystarczy jednym palcem ruszyć.
Może w Szwecji mają jakieś lepsze przepisy u nas co 15 sekund trzeba ruszyć na AP i na EAP - sprawdzałem że stoperem.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Trochę jakby rzeczywiście lepiej wykrywał dotknięcia kierownicy - wystarczy jednym palcem ruszyć.
Może w Szwecji mają jakieś lepsze przepisy u nas co 15 sekund trzeba ruszyć na AP i na EAP - sprawdzałem że stoperem.
Trzeba spróbować z flagą Szwecji w ręce i w koszulce IKEA! :)
 

Michal

Moderator
Trzeba spróbować z flagą Szwecji w ręce i w koszulce IKEA! :)
Mam koszulkę reprezentacji Kanady na olimpiadzie. Mogę założyć i pojeździć :p
 
Top