Akurat dziś zrobiłem 250 km po S, DK i DW na 2024.32.6, z czego duża część na autopilocie EAP (w ramach testów, bo ciągle wymaga to więcej skupienia niż jazda na samym tempomacie lub w pełni manualna).
TM3HL LR.
Upomnień faktycznie jakby mniej. Oczywiście nie ma mowy o jeździe bez stawiania oporu na kierownicy.
Ogromnym plusem jest mniejsza bojaźliwość przed ciężarówkami jadącymi z naprzeciwka po DK/DW.
W poprzednich wersjach niemal przy każdej ciężarówce mijanej na łuku drogi Tesla wpadała w panikę i hamowała w momencie mijania się z tirem, nawet na tempomacie adaptacyjnym.
Dziś (2024.32.6) chyba tylko raz planował się wystraszyć i hamować (z doświadczenia w ostatniej chwili poganiam go gazem), przy dość ciasnej mijance na łuku drogi.
Wymaga jeszcze przetestowania, ale z dzisiejszych doświadczeń mogę powiedzieć, że idzie to w lepszą stronę.