Akcesoria, które warto kupić do TESLI 3.

slaveq

Pionier e-mobilności
OT kończę robotę


Po założeniu plastików musiałem lekko podregulować linkę (jak hamulec w rowerze)
Linkę awaryjną zamontowałem. Bardzo długa, bo chyba chcieli aby ją ciągnąć do kabiny? Ja da) em normalnie za zaślepkę z przodu.
Trochę własnej rzeźby, bo ta wersja lekko inna od prezentowanych na YT. A zdjęcia w instrukcji małe i średnio czytelne.

Mam dwie złamane boczne spinki "wanny", ich konstrukcja jest durna bo delikatna. Olać to.
Musiałem się domyślać co i jak z zamkiem. Ale po rozkminieniu, to muszę powiedzieć że Chińczyki mają łeb.

Dwa siłowniki to dobry pomysł. Mam ochotę na tył ale tam większa rozbiórka
A jak to wygląda z poziomu samochodu? Czy mogę zamknąć i otworzyć frunk z ekranu czy jest do tego jakaś osobna aplikacja?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A jak to wygląda z poziomu samochodu? Czy mogę zamknąć i otworzyć frunk z ekranu czy jest do tego jakaś osobna aplikacja?
Wszystko robisz tak jak oryginal. To jest wlasnie najlepsze ! Komenda otworz otwiera, drugi raz otworz zamyka :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mówiłem że to najlepszy upgrade do Tesli
Znalazłem "wadę" tego rozwiązania 🤪
Byłem w Lidlu i jak zwykle torba we Frunku full pełna.
Normalnie bym dopchnął ręką i by się zamknął.
Tu się tego nie da. Trzeba pilnować gabarytów zakupuów
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A pewnie się pojawią modyfikacje orginalnych napędów.
Ja kupiłem do tyłu chińczyka i czekam. Zobaczę jaka wersja przyjdzie.
To grubsza robota i jest sporo wersji instalowania.
Frunk to 1/4 pracy tej przy trunku?
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
A pewnie się pojawią modyfikacje orginalnych napędów.
Ja kupiłem do tyłu chińczyka i czekam. Zobaczę jaka wersja przyjdzie.
To grubsza robota i jest sporo wersji instalowania.
Frunk to 1/4 pracy tej przy trunku?
Ja się podpinam. Może jakiś osobny artykuł na temat tych modyfikacji?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
W związku z tym że zamierzam iść dalej, czyli zrobić elektryfikację tyłu, a to dosyć spora rzecz, to założę osobny wątek.
Tym bardziej, że dotyczyć to będzie wąskiej grupy posiadaczy wersji wcześniejszych.
Oglądając filmiki montażu różnych ale podobnych wersji, stwierdzam, że można w różny sposób podejść do pewnych kwestii. Np szukania 12V + i -. Wielu rozbiera połowę auta, idąc kablami do przedniej konsoli, a można to znaleć z tyłu i pod siedzeniem .
I ciekawe czy to rozwiazanie z dwoma silownikami za ( w moim przypadku ok 1500 zł+) nie jest warte kilku godzin zabawy.
Sam pewnie nie bedę krecił kolejnego filmiku w wersji pelnej, ale zdam relację.

PS Pod plastikiem frunka tylko z 4ry śruby były z lekkim sladem rdzy.
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Oglądając filmiki montażu różnych ale podobnych wersji, stwierdzam, że można w różny sposób podejść do pewnych kwestii. Np szukania 12V + i -. Wielu rozbiera połowę auta, idąc kablami do przedniej konsoli, a można to znaleć z tyłu i pod siedzeniem .
Widząc Twoje posty wiem że masz pojęcie, przypomnę tylko że te siłowniki całkiem dużo prądu konsumują więc przekrój przewodów w które się wcinasz musi być odpowiedni. większość przewodów w tylnej części ma przekroje na poziomie 0,5 - 0,75mm2. Najgrubsze które widziałem w trunku to zasilanie wzmacniacza :)
 
Top