Akcesoria, które warto kupić do TESLI 3.

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie. Myslalem matowej ale po komentarzach o rozmytym obrazie i refleksach ale matowych póki co odpuscilem
Zawieszenid jest jak w wozie drabiniastym proste i twarde. OK do szybkiej jazdy i ok po dobrych drogach
Jedynie co bym zmienil to na bogato na pneumatyczne o ile ktos by to profesjonalnie zrobił.
Inaczej to trzeba się pogodzic z twardością przy tych parametrach.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Nie. Myslalem matowej ale po komentarzach o rozmytym obrazie i refleksach ale matowych póki co odpuscilem
Zawieszenid jest jak w wozie drabiniastym proste i twarde. OK do szybkiej jazdy i ok po dobrych drogach
Jedynie co bym zmienil to na bogato na pneumatyczne o ile ktos by to profesjonalnie zrobił.
Inaczej to trzeba się pogodzic z twardością przy tych parametrach.
Tez bym chcial bardziej miekkie :) jak cos znajdziesz daj znac !
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Panowie (I Panie)
czy kupowaliście jakaś folię lub szkło na ekran?
tak, mam chińską folię frozen z aplikatorem i jestem zadowlony
 

Michal

Moderator
Ja nie mam nic i jakoś nie czuję potrzeby.
 

solik

Pionier e-mobilności
Ja mam Spigen Ezfit - nie ma refleksow, mniej paluchow widac i mozna przecierac byleczym. Ostatnio jechalem Tesla bez niczego na ekranie i dramat, upalcowana, slonce sie odbija i swoja twarz mozna ogladac :)
 

solik

Pionier e-mobilności
A co chcesz zmieniac w zawieszeniu ?
TM3 w porownaniu do BMW i4 ma zawieszenie jak w taczce, bardzo przypomina pod tym katem VW (zwlaszcza Golf 7), slychac gorsze nierownosci i przenosi sie to do kabiny/na fotele. Pod tym katem musza jeszcze dopracowac ew sciagnac jakiegos ziomka z BMW M jak zrobila to KIA :)

Nie trzeba miec penumatyki zeby miec kulturalne i jedrne zawieszenie dopasowane do sportowej charakterystyki.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
TM3 w porownaniu do BMW i4 ma zawieszenie jak w taczce, bardzo przypomina pod tym katem VW (zwlaszcza Golf 7), slychac gorsze nierownosci i przenosi sie to do kabiny/na fotele. Pod tym katem musza jeszcze dopracowac ew sciagnac jakiegos ziomka z BMW M jak zrobila to KIA :)

Nie trzeba miec penumatyki zeby miec kulturalne i jedrne zawieszenie dopasowane do sportowej charakterystyki.
Bo oszczędzają na wygłuszeniach. Ja co do stabilnosci jazdy nie mam zadnych zastrzeżeń, nawet powiem więcej. Sporo osób które przesiadły się z BMW do tesli 3 twierdzi że prowadzi się podobnie. Tylko zdecydowanie słabsze są materiały tłumiące, ale za coś się w końcu w BMW dopłaca, za mega zajebiste fotele i ciszę. Im więcej rozbieram teslę, tym bardziej się zgadzam z Bronkiem, to tak proste w budowie auto że aż niewiarygodne :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tesla jedzie jak po sznurku i to bez dwóch zdań, robi świetnie. 911 sąsiada jest lekko tylko lepsze ale dlatego że lepiej wybiera dziury i cisza do pewnego momentu jest myląca.



Faktycznie można cofnąć kamerkę ma tylko z 120 st
Jest polski i Chińczyki lepeij mnie traktują
Nie rozkminiłem opcji jeszcze.
Niestety to raczej do kierownicy YOKE, fotel i kiere musiałem ustawić inaczej niz lubię.
No cóż trzeba bedzie teraz zrobić super wiochę i wolancik zanabyć drogą kupna sieciowego



20220729_141206-COLLAGE.jpg
tempFileForShare_20220729-173423_copy_967x569.jpg
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Efekt domina – metafora używana na określenie sytuacji, w której jedno zdarzenie uruchamia cały szereg zdarzeń następujących po sobie i wynikających jedno z drugiego

Z kodem Goscia z brodą w polecanym przez niego sklepie 471 $, biała bez grzania i karbonu a wszystko przez w/w ciąg zdarzeń :) i faktyczny problem z wyborem : siedzę jak dotychczas i nie widze dobrze ekranu, lub zmieniam pozycje i widzę ale też z ograniczeniami.
Więc "The Show Must Go On"




20220728_132248_copy_1000x450~2.jpg
 

Najnowsze dyskusje

Top