Akcesoria, które warto kupić do TESLI 3.

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie wytrzymalem i mam już kamerkę zamontowaną i kabelki przeciągnięte.
Kable gotowe robebeszone są gotowe i czekają pod schowkiem Teraz tylko zdjąć panel przykręcić monitor. Przykleić antenę" gps i koniec
MOŻE wymienię przy okazji filtry?
Stress będzie, bo wpinanie w komputer musi być sprawne ok 2 minut. To jak to się to robi " na tzw żywca pod napięciem" .
Ciekawe czy po wyłączeniu zasilania, odkręceniu minusowej klemy i wypięciu po tylnym siedzeniem wysokiego napięcia, też się trzeba będzie spieszyć? Chyba nie?
Zastanowię siłę jutro
Ps. Jest świetne i proste przejście z frunka do kabiny, poprzez wielką gumową zaślepkę pod schowkiem, po zdjeciu dekla nad nogami pasażera. To miejsce dla kierownice dla "Anglika"
A widziałem ekwylibrystykę montazową, ze zdejmowanuem odsuwaniem prawego boczku przy stopach pasażera , rozcinaniu oryginalnego grubego peszela i wciskaniu się w wiązke z kablem kamery itd.. "wszystkie drogi prowadzą do Nashville "
 

Attachments

  • 20220728_170948_copy_800x360.jpg
    20220728_170948_copy_800x360.jpg
    73,4 KB · Liczba wyświetleń: 88
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
O matko ale zamontowałeś tą kamerę :D
Nie mogłeś tego wsadzić za tą kratkę ? i swoją drogą, przeciez ona wiecznie będzie brudna...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wszyscy tak montują. Za kratką bedzie łapać plastiki w obrazie to rybie oko. Będzie widoczna na ekranie ramka ze zderzaka i plastików, jak ją cofniesz np o 2 mmm
Można np dać w ramkę tablicy.
Ale jej praktycznie nie widać. A po drugie mam takiee też gowniane kamerki w kamperze. Tesla nie jest na pokaz. To nie limuzyna dla mnie do " zabawy" i grzebania.
Z pozycji leżącego Wacika (piesek) to tylko tak wygląda i na białym czarne, więc zanim kogoś leżącego przejadę, to on ją zobaczy.
Mam taką i jak pisałem i mniej si te przednie brudzą od tylnych.
Zawsze mogę zreszta przestawić

20220728_204458_copy_1021x720.jpg
 
Last edited:

Darek1

Posiadacz elektryka
Codziennie wyjeżdżam z takiego wjazdu, że z lewej strony mam bardzo słabą widoczność czy ktoś jedzie, czy droga wolna. Ciekawe jakby się sprawdziła kamerka, gdyby ją dać na lewą stronę, jako pomoc przy wyjeździe
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To trzeba empirycznie sprawdzić. Mnie interesuje jeden słupek, niski i stojący prawie centralnie i kilka wysokich krawężników.
Edit: można dać dwie kamerki z przełącznikem kamer . Lub ekstra z dodatkowym schowanym monitorkiem. Lub wykorzystać ten .To tanizna i jest tego dużo
 
Last edited:

Darek1

Posiadacz elektryka
Każdy coś ma - według potrzeb.

Fajnie by było, gdyby taką kamerkę się dało podłączyć pod główny wyświetlacz
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Te dodatki mają też jedną wadę: zaśmiecają prosty wygląd wnętrza , nawet fakt ruchomego monitora psuje koncepcję. minimalizmu.
Podoba mi się optymalizacja konstrukcji przy jednoczesnej jej funkcjonalności.
To znak czasu , kompletnie inne podejście, aż chce się " walczyć" o dalsze uproszczenia.
A z drugiej strony ciągnie aby to usprawniać przez dodawanie.
Moje auto ma trzy lata I nie mam poczucia że jest jak w innych typach mialem już gotowe do zmiany. Wręcz przeciwnie, mogę czekać w miernym spokoju.
Przestawiło mi się we łbie i styl Mercedesa czy Beemki w elektrykach mnie razi. Jedynie i3 BMW jest ok.
Reszta lepi po staremu I to się wielu podoba , bo dla wielu. Auto = fiut . Musi być jak combi. Lubmy być bezpieczni a stare znane , nawet z wyglądu daje takie poczucie
W Trójce gdybym miał pod ręką warsztat tuningujacy , to bym ją wyciszył i wymienił zawieszenie. Wyjdzie w Tesli taniej niz to dadzą w markach premium . A mamy lepszą technologię napędu i ergonomię "na nowo."
Samemu wyciszać mi się nie chce bo to nudna robota ale spokojnie mógłbyś spróbować. Zawieszenia nie zmienię bo za wysokie progi dla mnie
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Te dodatki mają też jedną wadę: zaśmiecają prosty wygląd wnętrza , nawet fakt ruchomego monitora psuje koncepcję. minimalizmu.
Podoba mi się optymalizacja konstrukcji przy jednoczesnej jej funkcjonalności.
To znak czasu , kompletnie inne podejście, aż chce się " walczyć" o dalsze uproszczenia.
A z drugiej strony ciągnie aby to usprawniać przez dodawanie.
Moje auto ma trzy lata I nie mam poczucia że jest jak w innych typach mialem już gotowe do zmiany. Wręcz przeciwnie, mogę czekać w miernym spokoju.
Przestawiło mi się we łbie i styl Mercedesa czy Beemki w elektrykach mnie razi. Jedynie i3 BMW jest ok.
Reszta lepi po staremu I to się wielu podoba , bo dla wielu. Auto = fiut . Musi być jak combi. Lubmy być bezpieczni a stare znane , nawet z wyglądu daje takie poczucie
W Trójce gdybym miał pod ręką warsztat tuningujacy , to bym ją wyciszył i wymienił zawieszenie. Wyjdzie w Tesli taniej niz to dadzą w markach premium . A mamy lepszą technologię napędu i ergonomię "na nowo."
Samemu wyciszać mi się nie chce bo to nudna robota ale spokojnie mógłbyś spróbować. Zawieszenia nie zmienię bo za wysokie progi dla mnie
A co chcesz zmieniac w zawieszeniu ?
 

Najnowsze dyskusje

Top